mamman til karen elisabet. Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 er 16+3 og fosterlyden var så klar og fin. hjerte slo 140 slag i min. Har de siste dagene etter at formen på magen har kommet så har magefølelsen min sakt at det ligger ei tulle der men etter hjerte lyden så ble jeg litt usiker,så vi for se om vi får vite noe den 6 nov da vi skal på ul.
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 ååå det e ein fantastisk opplevelse å høre hjertelyden, da vet man at det er noe der inne ) Du må bare glede deg til UL.. Kjempe gøy å se den lille på skjermen )
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Nyyyydelig lyd å høre:)
mamman til karen elisabet. Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2007 Ja noe spesielt det også har tre smugtitt fra før i uke 5,8 og 12 men bare sett hjerte slått men aldri hørt det.
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 næmen da....hørte babyen vår for første gang på tirsdag,snek meg også til en ultralyd i uke 6...har vært veldig nærvøs for de første 12 ukene se...har nesten ikke turt å gjøre noe...MEN shipp ohi er uke 12/13 nå og alt er fint... sprøtt å høre noe fra magen ikke sant =) =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå