*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Syns det var morsomt jeg... Mi har fått, men trenger flere "friends" da. Noen som vil være vennen hennes?
Mor di! Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Hmm... er ikke noe særlig for å legge ut bilder av gutten min på internett jeg, men du får helt sikkert noen venner =)
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 jeg vil gjerne være friends:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 at det går ann å skyve ungen sin forran seg i alt mulig dritt man skal gjøre... Ærlig talt.
cherry coke Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Er dere seriøse?? Enig med Stinkerbelle...Har dere hørt om personvern?
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Oi da...det var da veldig..syntes du det er galt med hjemmesider også da eller?
cherry coke Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Facebook får jo faktisk rettighetene til bildene man legger ut.....
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 Man velger jo hva som skal stå der og bilder som skal vises...akkurat som på en hjemmeside da....Så dette ser ikke jeg på som noe hårreisende vaffal?
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #10 Skrevet 18. oktober 2007 Kanskje man ikke skal snakke så mye før man vet hva det er snakk om. På babyprofilen står navnet hennes (bare fornavnet) og et bilde. Og det er bare folk som har blitt godkjent av meg som kan gå inn der. Har masser av bilder av henne på min egen profil, og igjen er det bare mine venner som kan se de bildene.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. oktober 2007 #11 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, jeg synes det er galt med hjemmesider også ja. Iallefall hjemmesider som man ikke har passord til for familie og venner. Jeg synes det er horribelt å dytte ungen sin forran seg på nett. Være seg det er ved bruk av navnet til barnet i nick på div babysider og andre forum, eller ved å ha bilder av de på facebook, blink, din baby og nettby. Dette er ikke fordi jeg er horribelt redd for pedofile altså, det er fordi jeg synes man skal la ungen selv få bestemme hva som skal finnes der ute på nettet selv når de er gamle nok til det. De skal få mulighet til å søke opp navnet sitt på google uten å få masse treff på det.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. oktober 2007 #12 Skrevet 18. oktober 2007 Ps: jeg har ingen bilder på dib, facebook eller blink av ungen min. zip, nada null.. Det er ikke henne jeg profilerer her, det er meg. Jeg vil ikke at deres oppfattning av meg skal overføres til henne, eller på noen måte forbindes med henne.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. oktober 2007 #14 Skrevet 18. oktober 2007 hjelper jo lite om det bare er du og dine venner som kan se bildene av jenta di, om hun ender opp som reklame for eh la oss si .. barnepudder uten at noen av dere får en krone for det. siden facebook kan benytte bildene dine til akkurat det de vil. hehe.
sandraaa87 Skrevet 18. oktober 2007 #15 Skrevet 18. oktober 2007 Nei har ikke det, har en selv, men bruker den så å si aldri. Jeg har bildedagbok da som innholder mest bilder av barna, den er det passord på og ingen kan kopiere bildene. Facebook vil jeg ikke legge ut bilder av mine barn på, å heller ikke mange bilder av meg selv på..
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #16 Skrevet 18. oktober 2007 Denne siden opererer på akkurat samme måte som facebook- hvorfor er det ingen som stiller spørsmål ang. det? "BabyMedia forbeholder seg retten til vederlagsfri videre utnyttelse i alle andre medieformer (inkludert bøker, brosjyrer, video osv) av innlegg og bilder lagt inn av brukerne på nettstedene av uten at ytterligere godkjenning av opphavsperson innhentes. Det er således ikke tillatt for brukerne å publisere opphavsrettslig beskyttet tekst, bilder eller video på nettstedene. "
meg og mine Skrevet 18. oktober 2007 #17 Skrevet 18. oktober 2007 hæh? har jeg ikke hørt om engang... er ganske aktiv selv på facebook...
Three Cheers For Sweet Revenge Skrevet 18. oktober 2007 #18 Skrevet 18. oktober 2007 Nei jeg synes barna skal få bestemme selv om de vil ha profil på fjesboka jeg.
*dum&deiLig*™ Skrevet 18. oktober 2007 #19 Skrevet 18. oktober 2007 Støtter Stinky, dette må være noe av det dummeste jeg har lest her inne (og det er ikke lite)!
*dum&deiLig*™ Skrevet 18. oktober 2007 #20 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg legger ikke ut bilder noe sted, heller ikke her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå