Gå til innhold

Nå er vi der snart jenter!!

Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3

Anbefalte innlegg

Har det gått opp for dere at vi har ca bare 2 måneder igjen??!!:)) Synes tiden har fløyet av gårde jeg nå, og plutselig så er jeg mamma!!

Gikk opp for meg i dag da jeg drev på med å vaske tøyet til litja! Nå er det virkelig ikke langt unna!!!

Klarer ikke helt å fatte det! Men gleder meg såååå uuutrolig masse!!!

Ha en fin kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10679555-n%C3%A5-er-vi-der-snart-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes at tiden i det siste har gått kjempefort!!! :) Håper og at november bare stikker fort av! Gleder oss masse her nå! Er enda ikke begynt å vaske tøy... Må ha noe å gjøre i slutten av nov :P Trenger bare litt mere klær og en seng, så er vi klare for den lille. Er det mange som har masse igjen av innkjøp forresten?

hei

ja ekke lenge igjen..=) gleder meg kjempe masse, er liksom bare ca 6 uker til jeg skal ut av arbeid, er helt rart.... og da sier de at tiden flyr avgårde...=) jeg har kjøpt stelle kommode og en seng også pusset opp rommet, for måtte gjøre det mens jeg ennå var god i formen og ikke alt for stor=) så jeg klarte å montere tingene=)

• 2 uker senere...

Ja nå har jeg 5 uker igjen til permisjon, å vikaren begynner på torsdg.

Begynner å gå opp for meg at d nærmer seg. Må nok ha meg en handlerunde å kjøpe forskjelli småting. Både bodyer å pysjamas : )

Ellers er det meste begyndt å komme på plass.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...