Gå til innhold

Nå er vi der snart jenter!!


Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3

Anbefalte innlegg

Har det gått opp for dere at vi har ca bare 2 måneder igjen??!!:)) Synes tiden har fløyet av gårde jeg nå, og plutselig så er jeg mamma!!

Gikk opp for meg i dag da jeg drev på med å vaske tøyet til litja! Nå er det virkelig ikke langt unna!!!

Klarer ikke helt å fatte det! Men gleder meg såååå uuutrolig masse!!!

 

Ha en fin kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Ikke sannt:)

 

Gleder oss sånn, det er jo helt utrolig!

Skulle ønske at november bare forsvannt, men på en annen side, er det jo godt med den siste forberedelsestiden også...

 

Blir nok en gledelig jul, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at tiden i det siste har gått kjempefort!!! :) Håper og at november bare stikker fort av! Gleder oss masse her nå! Er enda ikke begynt å vaske tøy... Må ha noe å gjøre i slutten av nov :P Trenger bare litt mere klær og en seng, så er vi klare for den lille. Er det mange som har masse igjen av innkjøp forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

ja ekke lenge igjen..=) gleder meg kjempe masse, er liksom bare ca 6 uker til jeg skal ut av arbeid, er helt rart.... og da sier de at tiden flyr avgårde...=) jeg har kjøpt stelle kommode og en seng også pusset opp rommet, for måtte gjøre det mens jeg ennå var god i formen og ikke alt for stor=) så jeg klarte å montere tingene=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja nå har jeg 5 uker igjen til permisjon, å vikaren begynner på torsdg.

Begynner å gå opp for meg at d nærmer seg. Må nok ha meg en handlerunde å kjøpe forskjelli småting. Både bodyer å pysjamas : )

Ellers er det meste begyndt å komme på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 2 uker igjen til permisjonen:) men er sykemeldt og har vært det sigen uke 17-18...

alt er klart og montert,bare til å flytte sprinkelsenga inn på vårt soveromm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...