Gå til innhold

Bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 17 nå¨. har begynt å få vondt nederst i ryggen, og i hoftene. kjenner det ikke hele tiden, men i visse stillinger. kjente det når jeg gikk en tur her om dagen, og når jeg var på trening i går. kan dette være et tegn på bekkenløsning. syns det er litt vel tidlig å få det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Det kan være det, men behøver ikke å være det. Snakk med lege eller jordmor :-) Er det det er det viktig å ta hensyn til det slik at du ikke blir dårligere.

Det er ikke unormalt å få bekkenløsning i uke 17. Det er hormoneltbetinga og behøver ikke å ha noe med størrelsen på fosteret å gjøre :-)

Skrevet

Jeg kjenner akkurat det samme. Er 17 blank i dag, og kjente denne murringen nederst i ryggen/hoftene og øverst på rumpa i begynnelsen av uka. Kjenner det ikke hele tiden, men som deg, når jeg er ute og går eller sitter i bestemte stillinger. Foreløpig er det på ingen måte kjempevondt eller veldig plagsomt, så jeg håper det ikke blir mye verre.

Det er som det står over her - det KAn være tegn på BL, men MÅ visstnok ikke være det. Jeg skal til UL på torsdag, så jeg tenkte å spørre da.

Skrevet

Jeg har samme plagene som deg, å har hatt de siden uke 15.

Har startet med fysioterapi for å holde det i sjakk. Bedre å starte tidlig enn å vente til det blir enda verre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...