Snuppelura84 Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har ei venninne som har en samborer,de har vært sammen ganske lenge hu har en gutt på 4år. Hu har lagt med sin bestekompis hu er gravid og den siste hu lå med var beste vennen hennes. Det skjedde med et uhell??
Monajenten Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Skjønte ikke helt dette innlegget jeg...? Har venninnen din vært utro mot samboeren sin, og blitt gravid med kompisen?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Og du skal gjøre hva med det? Regner med venninnen din har vett nok til å fortelle samboeren sin det selv?
lille je Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Eh... vet ikke om jeg synes det kan karakteriseres som et uhell å ligge med bestekompisen sin da... Det er jo et valg man tar. Og bruker man ikke prevensjon, ja, da kan man faktisk bli gravid...
Snuppelura84 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2007 Jepp det stemmer. Hu er ganske dum spørr du meg
Snuppelura84 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2007 Hei ja jeg sa det det til hu at det kan fadder ikke være et uhell. Hu er så dum,hu har hatt følle med han samboren i 5år. Forlova er de også.
Gjest Renate&nydelige Christina Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 hmm.....Er vel heller hva vennina de bør gjøre med saken! Hun virker jo ganske blåst i hode uansett !! Herregud..."uhell" haha:-)
Gjest Renate&nydelige Christina Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Nå vet jeg hva du bør gjøre! Ring og meld henne på Ricki Lake eller Jerry Springer !!:-=)
Snuppelura84 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. oktober 2007 Håper hu har vett på og fortelle det. hu pratet om at hu ville beholde barnet og ikke si noe til samboren.
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #10 Skrevet 18. oktober 2007 jeg synes hun skal tenke seg godt om ivertfall. Jeg kjenner en dette skjedde med, og i dag er det en liten gutt som ikke lenger har pappan sin her og foreldre som besøker sin sønn på kirkegården. Tragisk at folk ikke kan bruke hodet litt....
Monajenten Skrevet 18. oktober 2007 #11 Skrevet 18. oktober 2007 Stakkars stakkars samboeren hennes. Håper virkelig du klarer å banke litt vett inn i skallen hennes. Man lyver ikke til sin samboer og sier at et barn er hans når det ikke er det. Hva når det kommer for en dag? (for det skjer!) Fy faen.......dette er en sak jeg faktisk tror jeg hadde blandet meg inn i selv om man ikke har noe med det. Jeg hadde faktisk risikert å miste venninnen min slik at samboeren hennes kunne fått vite at det ikke er hans barn, hvis hun velger å beholde barnet, og lyve og si at det er hans. Det må være noe av det grusomste man kan gjøre mot et menneske. Enten bør hun ta abort eller fortelle ham det. Hadde nesten gitt henne et ultimatum. Velger hun å beholde, hadde jeg sagt at da forteller du det til samboeren din, ellers gjør jeg det...
Snuppelura84 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 18. oktober 2007 Hu virker forbanna blåst i hode ja. Trodde aldri sånt om hu menmen. greit og få grei på det at hu er dum
Snuppelura84 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 18. oktober 2007 Ja det er så tragkisk. Hu vil så gjerne beholde det ut og si det til noen og lyge for samboren at det er hans.
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #14 Skrevet 18. oktober 2007 så lenge noen vet er det ikke mulig å holde noe slikt hemmelig. Hvorfor ødelegge livet til alle involverte. Du spør hva jeg ville gjort? Abort helt klart.
Snuppelura84 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 18. oktober 2007 Hei,var det jeg tenkte og fortelle han det jeg veit jeg ikke har noe med det,men han er jo trosalt en god venn av meg han også. Blei så lei meg at jeg fant ut at hu var sånn jeg har kjent hu i 3år. Også fikk jeg plutselig greie på at hu var sånn.
Snuppelura84 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 18. oktober 2007 Hei ja det ville jeg også ha gjort,men hu vil ikke si noe til han. Jeg har ingenting med det igrunn men samboren hennes er min venn også,jeg har lyst og si det til han i kveld er så iritert på hu trodde aldri hu var sånn.
Snuppelura84 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 18. oktober 2007 Jepp det hadde vært gildt
Monajenten Skrevet 18. oktober 2007 #18 Skrevet 18. oktober 2007 Hvis hun har tenkt å beholde, så bør du si det til ham om hun ikke gjør det selv. Hadde rett og slett "truet" henne med det. Stakkars mann.
Snuppelura84 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #19 Skrevet 18. oktober 2007 Det er heilt sykt av hu og behokde det barnet da kan hu ikke være mye glad i samboren sin og barnet hu har. Hu må være heilt blåst i den lille hjernen sin hu kan ikke ha stort oppi der. Hadde jeg vært venn med hu hadde jeg dråpa hu med en gong. og sakt alt til samboren hennes siden du kjenner han også godt. Skjønner ikke at hu har sanvitig het det kan hu så klart ikke ha.
Gjest Renate&nydelige Christina Skrevet 18. oktober 2007 #20 Skrevet 18. oktober 2007 Fra spøk til alvor...jeg hadde sagt det til samboeren hennes! En dag vil sannheten komme frem uansett og det kan det bli mye verre hvis det da er ett lite uskyldig barn innblandet...¤frysninger¤ :-(( stakkars liten!
Snuppelura84 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #21 Skrevet 18. oktober 2007 Heilt enig med deg sakkers liten uskyldig baby. huff får ståpels av tanken her
Snuppelura84 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #22 Skrevet 18. oktober 2007 Dette kan da faen ikke være uhell,prevasjon er en fin ting det har hu tydelig vis ikke hørt om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå