Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 I det siste så har babyen min på 6 1/2 mnd begynt å brøle, høres og ser ut som han ypper seg til andre babyer. Når de nærmer seg for å ta kontakt, så hever han brystet og brøler til de. De blir jo redde og begynner å gråte.. he he Det er jo ganske komisk å se på, men litt flaut at han gjør sånn også.. Han får en på barselgruppa til å gråte hver gang.. Pinlig.. Andre babyer som er sånne her??
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 har en åp 9mnd som røver å stjele smokkene til de andre barna. ogstår ist ikke i veien for å knipe for å få dem
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 he he han skulle møtt min da, en på barslgruppa prøvde stadig vekk å ta smokken hans sist gang. He he da ble han irritert gitt. Brøla og yppa mot han og prøvde å klype han i fjeset.. Utrolig komisk å se på dem der de lå på magen og tøffa seg.
Love my kidz Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Hahaha nå ler jeg så jeg rister!!! Bøllebebiser hihihi :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå