hjelpesmega Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Snuppa blir 3 år snart. Er det et must å ha barneselskap? Hva gjør dere? Inviterer dere barna de leker mest med i bhg? Jeg tenkte i utgpkt å invitere venninner av meg med barn og nabogutten som hun leker med, hvis vi skal ha barneselskap da, men det er kanskje vanlig å ha med noen fra bhg også...
Mille** Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Syns det er litt tidlig fra de er 3, ville utsatt det ett år. Vi begynte når hun var 4 år, da kom alle jentene uten foreldrene sine, og ingen brukte bleie lengre, en stor fordel. Hehe... ;o)
bente69;) Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Snuppa var tre år i sommer, hun hadde ikke barneselskap. Jeg invevterte noen venner som har barn, samt at unga i gata kom når det ble litt hantering i hagen vår.
Mamma´n til A og F Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Vi hadde første på 4 års dagen. Var i et selskap med mange 3 åringer nylig. Flere av dem nektet å levere fra seg gaven( ville ha den selv, he he), og det var en del dostyr. Men er nok stor stas for 3 åringer også, vel og merke med foreldre:)
hjelpesmega Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2007 Takk for svar. Var det jeg håpet litt på, hehe. Det blir nok kos med venner og familie også :-)
Karoline's*mamma Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Snuppa blir 3 i nov. og vi skal ha barneselskap. Inviterar dei barna som ho er mest med.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Da tullemor ble 1 hadde vi barneselskap =0) inviterte vennene hennes hun hadde møtt hennes første år veldig kos =0)
NoDoubt Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Eldste her hadde første barneselskap da hun ble 2 år og det skal minste jenta og få:-) Da var det naboer og barn til mine venniner. I sommer blir hun 4 år og da kommer jeg kanskje til å innviterer jentene på avdelingen som er like gamle som henne.
ALIICE Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 Begynte med barneselskap da mini ble ett år=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå