lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Var innom apoteket i dag, og der fant jeg ei startpakke til de som skal bli foreldre.. Dette er ikke den "reklamepakka" som man får på apoteket.. Den heter Alliance apotekets startpakke for dere som skal bli foreldre! Det er ei pakke som Alliance apotek har satt sammen i samarbeid med helsestasjoner, og alle produktene ligger i en stellebag.. Den koster 420 kr, men samlet verdi på bag med innhold er 720 kr... Pakka inneholder: *PureLan brystvortekrem *Madela ammeinnlegg (30 stk) *Accu-temp termometer (for måling i stumpen) *Tempasept termometerbeskyttelse (50 stk) *Mesoft kompresser (10x10 cm, 100 stk) *ACO Baby Bath Oil (200 ml) *Sebamed Baby vaskeservietter (25 stk) *Sebamed Baby stellekrem (200 ml) *Silulen (Effektiv ved sår stump. Bør ikke brukes regelmessig. 50 ml) *Drop-it saltvann (til øyne og nese. 20x2 ml) *Prøve på Tena bed (Underlag på stellebord og kjekke å ha i veska. 60x90 cm. 1 stk) *"Graviditet og spedbarnstell" (et hefte fra Alliance apotek) Tenkte jeg skulle dele dette med dere her inne.. Jeg regner med at jeg får den av mamma i julegave, sa hvertfall til henne at jeg ønsker meg den
venter på junior:) Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Så flott med tips, den skal sjekkes ut! Takker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå