Gå til innhold

?Yppert, har du rappet nicket til moderator Hannah?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg forvirret og nyskjerrig.I en tråd nedenfor skriver jordmor Siri:

"Hei Dr. Yppert!

Nå syns jeg det er på tide at du skjerper deg. Å misbruke moderator Hannas nick er helt uakseptabelt, og om du gjør det en gang til sletter jeg personlig alle innleggene dine."

Er du et datageni som har hacket deg inn i dib og utgitt deg for å være Hannah?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger nok langt i fra å være datageni for å gjøre det. Nok å sette f.eks. et lite punktum til nicket, som ikke alle legger merke til. Ev. kutte ut en h i Hannah... som heller ikke alle legger merke til!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Sorry, må bare kommenterer en skrivefeil - det heter nysgjerrig!!!

Klarte ikke la det være...

Skrevet

Nysgjerrig er mitt mellomnavn, men ordet jeg aldri lærer meg... Nysgjerrig, nysgjerrig, nysgjerrig *øver*.

Skrevet

Nei... det er faktisk Hannah som har rappet nicket mitt:-)

Skrevet

Hadde de ikke sperret han ute da tror du, om de visste det var han!? I steden raserer de debattene her inne ved å nappe ut innleggene hans i hytt og pine. Ødelegger for andre brukere med barnslige straffereaksjoner som ikke henger på greip! Enten har han gjort noe galt og må kastes ut, eller så får de la fyren være i fred!

Skrevet

Det er nok den barnslige håndteringen fra ledelsen som er skyld i dette.. Er ganske så irriterende å få slettet innlegg uten noen form for varsel eller grunn til dette, kun etter ønske fra en hyperreligiøs anonym bruker!! Eller man skulle tro at jeg har lagt ut info inne på vaksinedebatten som var til skade for informasjonsretten hos hver enkelt forelder.

Skrevet

Er forøvrig ganske uproft å gå ut med sanne opplysninger her inne. De fleste seriøse forum holder seg til noe som heter personvern, men det gjør de vist ikke her.

Skrevet

Skikkelig uprofft og jævlig provoserende! Ser ut til at legemiddelindustrien subsidierer lønna til enkelte her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...