Gå til innhold

Hvorfor sperrer dere ikke brukere som KUN kommer med sure oppgulp og bare lager dårlig stemning?


Milletrille

Anbefalte innlegg

Sikter til Sug lut. Hvis dere søker på hvilke innlegg han/hun har skrevet, så er det vel ikke et som er saklig eller med en hyggelig tone.

 

Hvorfor lar dere sånne brukere holde på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan likeså sperre så og si alle som signerer med nick på krangle...

heelt utrolig at voksne folk kan oppføre seg slik!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Tuller du? Fjerner man luten, fjerner man essensen på Kranglesiden! Hva er det for slag hyggelige meldinger du venter deg på en krangleside, HI? Luten er en av de få med IQ der inne. Det er herlig og forfriskende med intelligente folk som kan skrive svada MED mening. Vil du koseprate, har du Skravle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta deg en pære, lillemor. Man trenger verken være saklig eller hyggelig på kranglesiden. Les øverst på kranglesiden, så ser du hva som er lov og ikke. Luten er inne. Tåler du ikke kommentarer så får du holde deg på skravle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å joda, jeg har sett luten svare både saklig og hyggelig inne på krangle. Og det er faktisk helt sant!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vel gå hjem å spise sokkene mine jeg da...

 

Ikke krangle jeg snakket om. Der må dere da bare holde på.

 

Er på navnedebatten jeg reagerte på kommentarene til Sug lut. Men skal jo ha at du bruker nick og ikke anonym-knappen... Og så faktisk et saklig svar her også, selv om det vel tilhører unntaket??? I rest my case, litt i hver fall....

 

Men skjønner fortsatt ikke at dere gidder sitte her inne å slarve dag ut og dag inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inne på kranglesiden er det meste lov. De som går inn der gjør det på eget ansvar, for å si det slik. Men ellers sletter vi der det går over grensen på personhets eller andre litt grovere ting.

Ha en strålende helg!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he "klasker hånden i pannen" er det mulig.....?

 

Har du virkelig vært i en debatt på skravlesiden da?

Der kan man få så hatten passer, til og med hvis du bruker våtservietter eller har bilsete fremovervendt. Da er man regne barnemisshandleren.

Vil nok heller kalle dette du driver med for personlig drittsleng på "null niks" grunnlag desverre=(

 

Verden er mer nok mer fargerik enn det du forestiller deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...