Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Litt dumt spm men mann har plantet idiotiske ideer i hodet mitt. Pjokken vår er 7 mnd og har den siste måneden blitt helt propell. Er helt hyper når han sitter på fanget, gauler høyt og er så høyt og lavt en som bare kan åle seg bakover kan. Dette er vel helt normalt for en på denne alderen??? Han har også lange perioder hvor han leker alene så er flink sånn. Ingen adhd i noen av familiene og mann og jeg er ganske rolige mennesker. Men nå sier mannen "Hva om han er hyperaktiv?" Og jo han var jo veldig rolig som spebarn, har alltid fått høre hvor rolig han er av andre men plutselig er det som han har fått tonnevis med energi. Noen som kjenner til tegn eller kan berolige en førstegangsmamma?
2 trollunger :) Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Nei det er ikke alltid like lett det derre. Jeg har en som er seks år og han var veldig rolig som spedbarn og rundt 6 mnd ble han turbo delux. Men så ble han litt rolig igjen etter noen mnd for så å bli turbo igjen. De er vel som oss at i enkelte perioder har de mere energi enn i andre. Han høres ut som en kjempe sunn og frisk gutt
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 hei, vil bare nevne at det ikke er alltid hyperaktivitet og ADHD går hånd i hånd. Min kjæreste har adhd og han var veldig stille da han var liten. Når foreldrene snakket til ham reagerte han ikke så de trudde først han var døvstum. Men en ting som det virker som mange med adhd har er at de ikke klarer å skille ut lyder. altså derav konsentrasjonsvanskene. Min kjæreste blir gal av lyden av gresshopper, mens jeg registrerer de nesten ikke etter en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå