Gå til innhold

aug-mamma, er du her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg??

Har du testet i dag?

Er så spent ;)

Vet ikke selv når jeg har IKM. Har hatt 2 sa'er siden 23 aug, så syklusene mine er så som så... Laaang historie, med andre ord. Håper at EL er rett rundt svingen.

Husk at dersom testen ikke var positiv i dag, så er det alltids håp til tanta dukker opp ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:-)

Testen var dønn negativ i morges..Kjenner murringer men ingen tegn til tanta ellers..Er ganske sikker på at jeg ikke er gravid, hadde nok en kjemisk graviditet. Kjenner litt stikking i brystene også, men det er vel etter MA at syklusen tuller.men går ikke inn i 2pp før tanta kommer. Får teste igjen om en uke hvis tanta holder seg borte..men tenker at det kan ikke ha vist positivt, så negativt i lengre tider for så å vise positivt igjen..Ææææsj, hvis jeg ikke er gravid vil jeg at tanta skal komme så jeg kan begynne nedtellinga til el igjen..

Så synd med sa`ene dine..Håper EL er i nærheten:-) Tester eller temper du?

Skrevet

Så kjedelig da!! Kan jo ha vært en kjemisk graviditet ja.

Er litt av den troen at dersom vi venter og venter på tr, så kommer den aldri. Prøv å slå deg til ro med at du ikke er gravid, så skal du nok se at tanta kommer fortere enn du aner.

Slik er det alltid med meg ihvertfall... OM du ikke er gravid, så er det liksom greit å komme i gang med en ny pp.

Håper jo selvfølgelig på vegne, men...som du selv sier, og du kjenner bel best selv, hehe, så kan det jo se svart ut med neg test.

Selv temper jeg med babycomp. Har veldig lav stigning ved EL, så den andre gangen jeg ble gravid, visste jeg ikke en gang at jeg hadde hatt EL.

Slik har de siste 2 mnd mine vært;

21. aug - testet positivt for første gang og var i himmelen

22. aug - begyntet å blø, og fikk konstatert sa (blødde av og på i 3 uker)

4. sep - ny EL

14. sep - testet positivt igjen, men var veldig usikker på om det

var "gammelt" hcg, eller ny graviditet

15. sep - blødde i 4 dager, så helt slutt på blødning, men masse

gravtegn

4. okt - begynte igjen å blø, også denne gangen kun i 3-4 dg.

Denne dagen ble testene negative, og legen konstaterte ny sa.

Så du kan si det slik at babycomp er lettere forvirret når jeg legger inn mens i hytt og vær. Men føler ikke at det blir riktig å ikke legge det inn heller... I følge bc, skal jeg ha EL søn 21.

Det merkelige er at jeg føler meg litt gravid nå. Tok en negativ billigstrips i dag, men har halsbrann til tusen. Har aldri hatt det før, med unntak av de to gangene jeg var gravid.

Kan jo hande at jeg har hatt EL etter forrige legebesøk (den 4. sep) men mannen har jobbet borte en periode, så mellom blødninger og ensomme nette i sengen, så har det ikke blitt mye sex i det siste.

Men, men, time will show ;)

Hehe, ble visst litt av en utredning dette ;))

Skrevet

Huff, trasige greier..men kanskje du er blitt gravid igjen? en blir jo så fort gravid etter sa har jeg hørt. Krysser fingrene for deg!!!

Jeg er veldig innstilt på at jeg ikke er gravid egentlig, men tenker sikkert alt for mye på det likevel, vanskelig å la være..

Skrevet

I know, veeeeeldig vanskelig å ikke tenke på det, selv om det nok kanskje er det beste rådet!

Skal på hyttetur i helgen, og i og med at det kanskje blir litt drikking, testet jeg med en digital CB som selvfølgelig var negativ :(

Jeje, that's life!

Jeg vet jo ikke når IKM er, så kan jeg jo ha testet for tidlig, men tar en råsjangs å drikker likevel.

Heier fortsatt på både deg og Tittimor :) Enten nå el neste pp....den sitter nok snart!!

Skrevet

Takk for det:-) Ingen tegn til TR her, håper den kommer snart..Du må kose deg masse på hyttetur, drikke, kose deg og legge graviditetskjøret på hylla en stund:-)Neste pp skal det klaffe for oss vet du:-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...