Gå til innhold

Hva er det for noe med dere her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er innom her en gang i blant, og akkurat nå har jeg lest litt av denne "barnehagedebatten".

Jeg fatter ikke at det er så mange som ikke kan respektere at andre velger å gjøre ting annerledes enn dem. Både mødre, fedre og barn er jo forskjellige og har forskjellige behov, og de fleste velger det som er det beste for sin familie.

Selv om jeg selv velger å ha barna mine hjemme så lenge jeg har den muligheten så rakker jeg da ikke ned på de som velger å ha dem i bhg. Mine barn har det foreløpig veldig fint hjemme og er fornøyd med det, og tiden kommer for bhg og tidsplaner, men det er jo ikke slik for alle. Noen barn krever mer og noen mødre har mindre overskudd, det finnes da ikke noe fasitsvar på hvordan hverdagen til en familie ska være.

Noen barn har det best i bhg, noen har det best hjemme. Så får det være opp til hver enkelt å vurdere hva som passer best for seg og sine, uten at alle kjærringer skal mene så voldsomt rundt det.

Jeg synes det vitner om en oppegående og fornuftig mor som innser at det blir for mye for seg og benytter seg av de hjelpemidler som finnes, noe som også kan gjøre barnas dag bedre!

Stå på og gjør det som er best for din familie, også får andre stå for sine valg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Det er jo tragisk att mødre ikke kan se lenger enn sin egen nese og sine 4 vegger. Noen trenger kansje komme seg ut ikke sitte ved dataten hele dagen men møte ekte mennesker slik att de ser att ikke alle har like behov og ønsker i livet.

Skrevet

Amen!

Skrevet

njaaaa njoooo...... jeg er vel iteorien enig med deg... eller vent da! jeg ER enig med deg!!!!! *nikkenikke*

Skrevet

Veldig bra skrevet pudding !

Jeg har en datter som trenger mye aktivitet og koser seg i bhg. Jeg leverer hun selv om jeg har en fri dag ! Dette for at jeg skal få en fri dag for meg selv . Ellers er jeg omgitt av kollegaer , mann og barn hele tiden . Derfor er noen time alene kjærkommet , og kommer familien tilgode med at jeg vasker huset , lager god mat og er uthvilt ;-)

Jeg elsker datteren min over alt , selv om hun må være i bhg. Og jeg betviler ikke at dere som har barna hjemme når dere har fri elsker barna deres ...

Skrevet

Er så enig med deg.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Alle er vel enig at det viktigeste er et mentalt sundt barn som er glad og lykkelig.Veien dit kan være forskjellig...men så lenge man har innstillingen av at man elsker barna sine og vil de det beste for dem og gi de god oppdragelse og mye kjærlighet, så tror jeg de fleste kommer ut av det med lykkelig sunde barn...selv om man har forskjellige syn og har forskjellige veier for å nå målet....

Skrevet

Dette synes jeg var et glimrende innlegg som kan sette en strek for hele det tullet der.

Selvfølgelig er alle forskjellige, og da må man finne den løsningen som passer best for hver og en.

Skrevet

Helt enig med deg, amen!!!!!!!!!!

Må bare legge til at jeg blir mer enn matt av flere her inne.....*sukk*

Skrevet

Herlig å lese en tråd som ikke er full av selvgode, skrytete, "rakke-ned-på-andre" innlegg. Folk har virkelig slått på stortromma i dag her inne, den ene mer selvforherligende enn den andre...blææææh.

Skrevet

kunne ikke vært mer enig..................

Skrevet

Enig.

Det som passer for meg, passer ikke for noen andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...