Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 HEISANN!! hvordan går det m dere\ Håper alt er bra!! Du kommer neste fredag sant\ og blir m ut\ JAAAAAAAA!!!!!!!!!! klem klem
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Hei ) vi har det fint ) jeg har fått jobb!!!!! JIPPI!!!!!!! Jepp, kommer på fredag, men vet ikke om jeg blir med ut enda... du har bestemt deg helt sikkert for å dra fra lillebror? hva ønsker du deg?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 ja jeg tror det går fint å ha barnevakt til han, er ikke såå urolig på kveldene lenger.. så satser på det går fint! jeg trenger en tur ut as!! aner ikke hva jeg ønsker meg, he he!! trenger klær, men det er jo ikke enkelt hoho!! er ikke så nøye med gave assa!! vil heller at du skal være m ut!!!!!! hvor har du fått jobb\\\ gratulerer!!!!!!!!!!!!! når begynner du\
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 på bolig ) begynner så fort jeg får slutte på jobben min... også har jeg en uke ferie jeg må ta ut, fikk ikke overført det siden jeg er vikar. kan være jeg får noe fast etter nyttår ) så bra at det er bedre på kveldene, blir gøy å være sammen med deg uten barna også ) er det mange som kommer?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2007 ja det blir moro! gleder meg! og gleder meg veeeeeldig til å drikke bacardi breezer m vannmelon, mmmmm I love it!!!!!!!! tror vi blir 10-11, 3 av de er mine søstre, he he! så bra m jobb!!!!!!!!! gratulerer så masse!!!!! er det full stilling\ turnus\ blir bra å slippe den andre jobben!!! du er fortsatt hjemme\
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2007 vilde har forresten skrevet i babybooken til snuppa di, om du ikke har sett det!!!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 ække sikkert det er like godt nå som du syntes det var for lenge siden... he he tusen takk ) er bare ringevikar, men jeg får mange vakter i starten, også kan jeg sette meg opp på alt som er ledig ) jupp, fortsatt hjemme.... må gå nå, snakkes snart ) stoooor klem fra oss )
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 trodde det kom opp på min side, jeg... må løpe inn og se )
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. oktober 2007 oki!!!!!! klem fra oss og!!!!!!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. oktober 2007 #10 Skrevet 18. oktober 2007 snuppa di har fått svar av en sovende frøken... he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå