Nicita73 Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Vi skal nå kjøpe nytt til 1 åringen vår, vi sitter å diskuterer hvilket, spør jentene på nett da vel sier min samboer;) Så da gjør jeg det,hvilket anbefaler dere? Vi har sett på Brio Zento, noen som har det?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Hts Besafe Izi Combi x1!! Har ikke prøvd noen andre, men jeg er storfornøyd i alle fall. Og snuppa også!! Kan brukes begge veier, har kommet veldig godt ut i tester, sittevinkel kan reguleres og det er fint )
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg anbefaler HTS BeSafe iZi Combi, jeg. Vi har dette setet, og både vi og gullet er innmari godt fornøyde. Enkelt å montere, selv om det tar litt tid, sitter fjellstøtt i bilen og gullet sitter som støpt i setet sitt. En fordel med dette setet, er at det kan snues, når det virkelig blir nødvendig. Gullet er 2 1/2 år og sitter bakovervendt enda, og skal gjøre det i alle fall til hun blir 3. I vår bil tar heller ikke setet stor plass, passasjersetet står i bakerste posisjon og setet tar kun opp plass på det ene setet i baksetet som det står på.
SaDa Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Vi har akta graco cosmic og er storfornøyd med det. Det kan stå begge veier og du kan vippe på setet så barnet ikke sitter rett opp og ned. Briosetet kan du ikke regulere sittevinkelen på.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 vi er fornøyd med hts isi combi, bortsett fra at det er et stort kløn å montere, og selen er litt sånn plagsomt "i veien" for beina hans. men han kommer høyt opp og ser fint ut vinduet.. acta graco duologic er et dyrt, men genialt sete.. selv om barnet allerede er 1 år, så du ikke får "brukt" babydelen, så er det genialt. vanvittig enkelt å montere med isofix, og utroolig enkelt med vanlig sele også.. en helt annen "verden" en izi combi sete.. jeg har kjøpt duologic nå i tillegg til ozo combi, og jeg er helt frelst, selv om det ikke er prøvd enda!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Meget fornøyd med Graco =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå