hekrimamma Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Synes dere ikke den lille nyfødte fortjener litt alene tid med mammaen sin også. Husk på at med førstemann hadde dere all verdens tid til bare være sammen med babyen da h*n var liten, synes dere ikke nummer 2 og 3 fortjener dette. jeg skjønner ikke hva som er så galt med å sende eldstemann i barnehagen. Min eldste var 1,5 år da jeg fikk nr. 2, hun var i barnehagen hele tiden mens minstmann var nyfødt. De første 5 månedene var hun stort sett i barnehage hver dag, minsten var på sykehus. Etter dette fortsatt hun i barnehagen, selvfølgelig ikke full tid og ikke hver dag. Hadde hun dager hvor hun ikke ville fikk hun være hjemme. Skulle gjerne ha gitt henne tid med minsten i starten, men dette fikk vi desverre ikke til slik situasjonen var. Likevel er dem verdens beste venner i dag. Synes det er viktig at alle barna får litt alenetid med både mamma og pappa jeg.
NoDoubt Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg er enig med deg. Syns det blir feil å ta fra barna barnehagen fordi mor skal være hjemme med baby. Men jeg syns og det blir feil å ha storesøsken fullt i barnehagen og lange dager i tillegg!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Helt enig man må gjøre det som er rett for seg og sin familie. Her har ikke tulla fått noe plass så besteforeldre skal ta henne litt så hun får moret seg alene sammen med de og leke i parker så jeg får litt tid alene sammen med den nye prisessa. Jeg gikk selv i park og barnehage har bare gode minner så jeg håper de en dag får plass selv om det er 201 i kø i denne bydelen buff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå