beentheredonethattwice Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Føles som jeg har fått lodd i begge beina plutselig. Gangsperre. I tillegg har jeg sterke kynnere og mensensmerter. Vondt i lysken. Ilinger nedover beina. Fikk også det nettopp. Er jeg i gang nå eller hva?
Mamsen&2Gull Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Høres ut som meg.. Hvor langt er du på vei?
beentheredonethattwice Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2007 Er i slutten av uke 39. Fikk nettopp noen skikkelige vonde stikk i magen også. Tissetrang og kynnere ca hvert 10 min eller mindre. Enn du, hvilke symptomer har du?
Mamsen&2Gull Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg er i uke 34.. Så jeg håper virkelig ikke at det er noe på gang.. Ikke for å ødelegge forhåpningene dine.. Men jordmor sa til meg at hodet er veldig langt nedi bekkenet, så at jeg kom til å føde for tidlig var ikke usannsynlig.. Har også hatt veldig sterke kynnere som sitter skikkelig godt nedi magen.. Men...
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Så spennende:0) Har hatt mange, tette kynnere mot slutten i de to tre siste svangerskapene. Noen av dem kunne oppleves som du beskriver. *sukk* Vanskelig å si noe sikkert. Men når riene VIRKELIG setter inn, er du ikke i tvil ;0) Lykke til!
Mamsen&2Gull Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg hadde en del kynnere sist gang også, men de var ikke så sterke som de her.. Spennende å se om det blir noe snart. Men kan godt vente i hvertfall to uker til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå