Trollet73 Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg lurer på hvor jeg får kjøpt grind eller liknende for å sikre vedovnen. Noen tips?
mummy til 2 Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Hei Tror at jeg kjøpte vår på Reflex, den koste 1400kr verdt det !
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Min erfaring er at sikring av vedovn er unødvendig. Ovnen er så varm at den virker "avskrekkende" bare ved det å være varm. Vi har vedovn midt i stua og gullet, 2 1/2 år, har ikke vært borti den enda.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 mannen min snekra ei grind selv han....
Trollet73 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg er enig i at den virker avskrekkende grunnet varmen. Men jeg frykter uhell. Som feks at hun faller (har nettopp lært å gå, og "veien" mellom gangen og stuen går rett forbi ovnen). Eller at hun glemmer seg. I dag holdt hun noe i hånden, og så ned, mens hun gikk i retning av ovnen. Hun var farlig nær før jeg hylte ut.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Barna mine hadde heller aldri vært borte i vedovnen...men så heriet de og guttungen falt mot ovnen og fikk andregradsforbrenning og ble kjør rett til sykehuset med STORE smerter...stakkars venn...som sagt lagde mannen min en sikker grind forann der etterpå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå