-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 eller bare det som skal innerst mot huden???
Moyra Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 alt bortsett fra bobledress og andre ytterdresser
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Enig med deg. Vasker alt utenom utedressene.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Vasker alt - pga det sterkt allergifremkallende middelet de er vasket i før de kommer ut i butikkene.
Girlpower med rosahår Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Vasker alt. Til barn og voksne. Også utedresser og ytterjakker. (Det der med at ting må renses er bare tull. Alt tåler å vaskes på 30 grader dersom man har riktig vaskemiddel.)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2007 var det jeg tenkte meg=) gruer meg til å vaske klærne, synes dem blir så krøllete og fæle etter vask, alltid så fint når di er helt ny liksom=)
Phantom´ Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg vasker ikke alt. Bare det som kommer i kontakt med huden. Ikke jakker etc.
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, til babyen vasker jeg alt før bruk,unntatt bobledressen. Husker fra da tulla var baby at jeg en gang tok på henne en sparkebukse som ikke var vasket. Men jeg fant fort ut at det ble helt feil. For det første så ble hun da i mye større grad utsatt for allergifremkallende midler, og i tillegg så luktet den jo så kjemikalier! Hun lukta ikke sånn mildt og deilig som babyer skal lukte! Nei, det ble helt feil...-på alle måter... Min mening er: vask alt til babyen, og gjør ditt for å unngå at barnet utvikler allergier!
Moyra Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 Stryk klærne da.. Jeg har strøket så og si alt jeg har av klær til bebisen nå.. også sengetøy og sånn.. Kommer ikke til å fortsette med det, men er koselig at de første klærne er rene og strøket og fine
Erisa* Skrevet 18. oktober 2007 #10 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg vasker alt unntatt yttertøy og klær jeg har strikka selv. Tenker også å stryke det meste nå første gangen, men det kommer jeg IKKE til å fortsette med! Men det er jo koselig å stå og dille med klærne hennes mens jeg venter på å få kle de på henne:)
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #11 Skrevet 18. oktober 2007 Alt skal vaskes på grunn av kjemikalierester fra produksjonen, Også leker og så videre. Det som ikke går i vaskemaskinen kan tørkes med en klut, madrasser og møbler og videre skal luftes godt ut før bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå