Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Har hørt at det er flere som har problemer med dette.. Og at det er lurt og lukte på det..men blir helt rar jeg altså.. Hadde det jo ikke sånn første gangen jeg var gravid? Jeg syntes det lukter litt stramt/surt.. urin aktig..he he(sorry detaljer) Men hva skulle det ikke lukte??søtt?? kjennes fostervanns lukten veldig godt?
Buick Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Får berre meir og meir utflod etterkvart no merkar eg, så det kan vere ganske vått i trusa til tider ja;) Problemet mitt denne gongen(nr 3) er at nesten alle kroppsluktene mine er motbydelege:( Pyton lukt av både urin og utflod, sveitte og tåfis. Merkar at eg må dusje meir enn ellers for å føle meg fresh rett og slett. Men reknar med at ting er ganske normalt sidan ingen andre rundt meg reagerar;)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Fostervann lukter ikke, så hvis det lukter kan du nok utelukke det.
Erisa* Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Hæ, jeg trodde fostervann hadde en veldig karakteristisk lukt, jeg... Men har aldri kjent lukta, så hva vet jeg;p Men det jeg har lest, er at hvis det er fostervann, så vil det ikke etterlate spor etter at det har tørka i en mørk truse. Utflod størkner og blir gult/hvitt, så slik kan du se forskjellen. Og skille mellom urin og fostervann gjør man på lukta. Er jo mulig at du lekker litt urin, da.. Det er jo ikke akkurat sjelden. Kanskje det kan hjelpe å trene bekkenbunnsmuskulaturen?
susemor666 Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Hadde samme problem, men legen sa det var økt utflod, å det var ikke uvanlig. Jeg syns det var ekkelt. gå med våt truse. Også at man kunne lekke urin, men det var heller ikke uvanlig. Hjalp heller ikke å trene opp aldri så mye sa legen, for all muskulatur ble slappere under en graviditet. Var nesten så jeg begynte å vurdere tena eller bind..... Men det har faktisk blitt bede med ukene=) er 13+1 idag=)
susemor666 Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg lekker ikke så mye urin tror jeg, men da jeg nyser så hender det. Det er flaut....... Men sånn er det bare. Var ikke sånn før jeg ble gravid, så det er klart det må ha noe med det å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 fostervann lukter sæd. Jordmor å leger sier at når det lukter det, da er det garantert vannavgang.
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. oktober 2007 He he..en stund siden jeg egentlig har luktet på noe som helst(spyr av de fleste lukter enda desverre selv om jeg har kommet til uke 27+2) Men kanskje driste seg til og lukte litt på sæden neste gang og sammenligne??he he Jeg syntes jeg ser annsiktet på samboer da..he he..da trur jeg han hadde dødd he he Jeg skal til jormor til onsdag så får høre litt..ekkelt er det hvertfall..huff
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #9 Skrevet 19. oktober 2007 jegh ar også økt utflod etter jeg ble gravid, har alltid vært plaget, men nå.. fysj.. blir gal.. må gå med truseinnlegg hele tiden, og når det kommer, så kommer det så mye. skikkelig plagsomt, og det gjør at man føler seg ekkel også når det gjelder intimitet med kjæresten.. men men, snart februar.. og nye plager! hehe
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #10 Skrevet 19. oktober 2007 er også veldig plaget av utflod, må skifte truse 3 ganger om dagen... er ett slit. legen min ba meg prøve canesten..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #11 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg er storforbruker av truseinnlegg:-) til tider kommer det ganske mye utflod,man føler seg ikke særlig fresh heller. synes det er ekkelt, har lyst å dusje hele tiden. Og i tillegg har en kjærest som er ganske så villig til det meste i senga....hehe av og til må jeg stoppe han når han skal til å begynne med tunga der nede... Han vil det jo bare godt da,men jeg synes ikke det er ikke særlig pirrende/ opphissende når en vet det er utflod der hele tiden..... sorry detaljene,men det tåler vel vi jenter.:-)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #12 Skrevet 19. oktober 2007 jeg er og våt i trusa for det meste. og det er ekkelt.. vet ikje om det er urin eller utflod eller hva det nå enn er! har ikje vært plaget med utflod før. men det kommer jo selvsagt når man går gravid ihvertfall. når jeg er på jobb spes blir jeg våt, der springer man jo hele tiden... *kan være svette og???* så når jeg er ferdig må jeg rett hjem og skifte truse før jeg kan gjøre noe annet! VELDIG irriterende må jeg si!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #13 Skrevet 19. oktober 2007 trur mannfolka driter i det,jeg synes er vemmelig,har på følelsen av at det stinker men har nettopp dusja.Idag trodde jeg at jeg hadde tissa på meg og samtidig trodde jeg det var blod det rant ut av meg gjennom trusa og joggebuksa ,var utflod,på med truse innlegg da.
Shinyogsmåen Skrevet 19. oktober 2007 #14 Skrevet 19. oktober 2007 Synes det er litt guffent selv. Føles ut som jeg er på vei til å tisse på meg når det kommer, og vil bare løpe på do så fort som mulig. Men rekker det aldri. Er som regel på jobb når det skjer. Etterlater seg tydelig hvit flekk i trusa. Men det har nettopp begynt hos meg så håper det ikke bare blir mer og mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå