Holly❄️ Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Har tidligere nevnt min (umodne) storesøster på 26 år. Hun traff en fyr for en stund siden, som hun rotet med... ble superinteressert i han med en gang, og nesten forelsket... (hun er av typen av og forelske seg fortere enn noe, og være ulykkelig (avstands)forelsket i mange år... i drittsekker som regel:P Aldri hatt en type, bare one nights stand, og utnytting.. Anyway.. de traff hverandre igjen nå i helgen som var, og det gikk kjempebra. Var sammen hele helgen.. men hun er så beskjeden,og det virket det som han var også, så hun visste ikke om det var noe mellom dem. Jeg pushet på litt da, for det er da vel bare og spørre det vel? Nei, det ble for flaut osv... men til slutt gjorde hun det. Og da fikk hun svaret at han ikke var interessert i et forhold. (noe hun er) Og hvem får skylden??? Jo, MEG!!! fordi jeg pushet henne til og spørre... Jeg sa jo det for at hun kunne finne ut av dette, så hun slapp og bli for følelsesmessig involvert, uten at det var gjensidig.. hallo, hadde han blitt hodestupsforelsket i henne hvis hun ikke spurte liksom?? åh, er så lei jeg altså... hun skylder ALLTID på andre når ting ikke går slik hun håper.... TRAGISK!!
klg,2 boys now:) Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 noen kommer alltid til å være sånn..har ei vennine som har forelska seg sikkert 5-6ganger det siste året å hun ser for seg barn og hus++,men mannfolkene sier atde ikke vil ha forhold.prøver å si når du får den beskjeden springer du fort i den andre retningen.men desverre hun hører ikke..så lite du kan gjøre tror jeg.søsteren din bør jo være glad hun fikk svar på det hun lurte på,men men. ironisk nok er vennina mi like gammel som søstra di:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå