☆Lille my* Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Pokker! Trykka på lagre før jeg hadde skrevet ferdig=) =)=) Poenget med denne tråden var å finne ut hvor mange som blander NAN for hele døgnet! =) Hva gjør dere?
SaftSuse *Overtid* Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg lager ikke for hele døgnet da, men lager 2 og 2 flasker. Lillegutt spiser 4 ganger til dagen, så jeg blander 2 ganger for dagen.
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg lager for 1 døgn av gangen, både ahus og rikshospitalet sier det er helt ok.
☆Lille my* Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2007 Ja det sier St Olav også, + min helsesøster. Men jeg skjønner ikke hvorfor Nestlè sier dette er helt galt! De nevnte noe om at de hadde slutta med dette da det hadde oppstått bakterievekst på et annet mme merke pga blanding for hele dagen. Kan de ikke bli enige, blir usikker på hva jeg bør gjøre! Det er jo lettere å blande for et døgn, men funker fint å blande til hvert måltid også..
manonym Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg blander for ett og ett måltid, men setter det som er til overs fra forrige gang i kjøleskapet og varmer det til neste måltid.
☆Lille my* Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2007 Men rester av mme skal ikke spares på! Står tydelig på pakken..
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 vi blander for hele døgnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå