Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Det lurer jeg også på, nå som det nærme seg jul )
Phantom´ Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Hvorfor skulle man ikke kunne det??? Har aldri hørt noe om at det skal være skadelig for noe....
Buick Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Det med nøtteallergi kjem vel meir når vi startar å amme såvidt eg veit.
Erisa* Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Det er ingen anbefalinger om spesielt kosthold for gravide med tanke på utvikling av allergi for barnet, så spis nøtter, jordbær og reker med god samvittighet! (så lenge du ikke er allergisk mot noe av det selv, da:) Man trodde tidligere at det var en sammenheng mellom hva mor spiste under svangerskapet og allergiutvikling hos barnet, men den teorien har man gått helt bort fra nå.
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2007 Åååå takk og lov hadde nemlig trykt i meg en hel sånn liten bøtte fra nøttefabrikken da jeg spurte i går kveld.. Var skikkelig på do i natt, men elles fin..he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå