Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har vært i Sverige og kjøpt sjokoladeboller. Kom plutselig til å tenke på at der er det jo egg som sikkert ikke er varmebehandlet. Hadde dere spist dem allikevel? Har spist det tidligere i svangerskapet for dette har jeg ikke tenkt på før.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Dette lurte jeg og på her forleden... Og hva med majones...er vel rå egg i denne og?! Tror ikke det står noe om det på matportalen, så jeg skulle tro det var trygt. Majones har iallefall jeg spist.
Mädchen Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Du kan spise norske egg. Men ville selv ikke tatt sjansen på egg fra Sverige; det er større fare for salmonella.
Plopp Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Hihihi..... Du behöver nog inte bekymra dej över ägg från Sverige nej,,, :-D Som du märker är jag svensk och detta lät väldigt komiskt in mina öron ;-) Står inget på svenska sidor om att ägg i kakor eller majonäs inte anbefalles att äta under graviditet.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Det var godt å høre. For jeg har spist dette tidigere i svangerskapet uten å tenke på det :-)
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg elsker de svenske sjokoladebollene og jeg har dytta i meg maaaange !!!!!!!! :-) Gikk bra forrige gang, så da går det sikkert bra nå også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå