Gå til innhold

Utleie av telt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss og har enda ikke funnet noe lokale som vi ønsker å ha festen på, Jeg drømmer om leie et digert telt, med bord,stoler,bestikk, duker og hele pakka. Vet nemlig et helt nydelig sted å sette det opp i såfall. Har sett et firma som jeg fant online, men der kostet det over 10 000 kroner, å det syns jeg kanskje hørtes litt dyrt ut.. Noen som har noe erfaring/ vet noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde telt i hagen, og vi leide telt, bord og stoler fra 1 firma, og bestikk, duker, glass og annet dill (fat mm) fra de som hadde cateringen. Telt, bord og stoler betalte vi 10 000 for, og innerduken i silke, som skjulte de stygge metallstengene som holder teltduken oppe, kostet 3500 kroner.

Prisen synes jeg derfor (basert på egne erfaringer og prisshopping) ikke var ille i det hele tatt. Hvor stort er dette teltet? Har dere skikkelig gulv?

Skrevet

Hadde ikke engang tenkt på at gulv ikke fulgte med, jeg. Blir nok et skikkeli stort telt. Det må jo være plass til 100 gjester pluss dansegulv, scene til eventuelt band, kake buffet etc...

Det er kanskje ikke så dyrt likevel når jeg tenker over det.

Skrevet

hei! vi leide telt til bryllupet vårt i sommer, med plass til 80 gjester, det var bord og stoler, gulv med parkett, og dansegulv, var også med et telt til kokken, og hans serverigs folk, folkene kom og satt opp teltet og tok det ned igjen, det fulgte også med en ovn i teltet som tørket opp fuktighet hvis det skulle regne og kunne bli dugg når det var så mage mennesker, men vi hadde ikke noe problemer med det. vi hadde ei super fin fest, og alle gjestene var kjempe fornøyd!

duker og bestikk og glass hadde kokken med seg. vi betalte vell rundt 12000 for teltet.

Skrevet

hvor leide dere det teltet gjennom, Lady78-prøver? Hva heter firmaet? opererer de over hele landet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...