<3 qleopatrice <3 Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Noen som vet om en privat gynekolog som har UL? Og hvor mye det evt. koster??
3småskatter:0) Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Dr. Lilleide har privatultralyd og han holder til på Hinna.Bare søk på de gule sider på lilleide i Stavanger så får du opp telefonnummeret. Når jeg har gått til ham har jeg ikke betalt noe og jeg hadde ingen god grunn til å få tidlig ultralyd. Ville bare ha bekreftet graviditeten skikkelig...... Lykke til.0)
LilleFrøkenL Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 du har dr braut i sandnes og kari utne på bryne!! begge anbefales på d sterkeste!!
OhMyGod!!! Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Har vært til Kari Utne jeg, men hu anbefalte www.jordmorjanne.no som er på Storhaug Så blir det nermere. pluss hu har 3d
k70 Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har vært hos Marit på Hinnaklinikken. Hun er gyn. og veldig flink og grundig. det kommer litt an på hvorfor du vil ha ul - hvem du burde velge synes jeg. Jeg betalte kr. 900,- en god del, men har mistet 3 ganger med endel komplikasjoner siste gang. Jeg hadde vært det i min første graviditet og visste at der følte jeg meg ivaretatt. Vil du få sjekket mot mulige kromosomavvik, så er det ikke alle som er sertifisert til å gjøre det. eks. Mamastork kan også tilby ul, en dag pr. uke el. tror den også utføres av gyn, og at det koster ca. 500,- Sjekk nettsiden deres. Lykke til!
<3 qleopatrice <3 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2007 Takk for svar alle sammen Jeg vil ta UL av ingen viktig grunn, men sambo har tvillinger i fam, og jeg er veldig usikker på når termin er. Sist gang var jeg hos dr, braut men må man ikke ha henvisning for å få time hos han?
Misses*fødeklar* Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg trodde også man måtte ha henvisning til Braut. Men det går jo an å ringe og høre. Han er i alle fall veldig dyktig! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå