♥Rime♥ Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Har pleid å kjøpe de vanlige for blondt hår . Men i dag så jeg det var kommet noen nye, (nye flasker). Da jeg skulle betale kostet de 89 kr pr stk. Tenkte det var dyrt men regnet med at det da var en "bedre" shampo/balsam. Så når jeg dusjet nå så jeg på innhold og det som står bak. Og det står helt identisk på de to typene. Sykt at de dobler prisen bare for ny design på flaskene. Blir litt provosert jeg faktisk, hehe. Men fy f så frekt! Lureri ja!
@--->---- Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 hm... jeg kjøpte den idag. har ikke prøvd den. og trodde som deg, at denne nye var mye bedre. så da er vi nok flere som har blitt lurt ja :s
*ale* Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Oida. Kjøpte den i dag men så ikke på prisen... jaja... Blond jeg så er unnskyldt...hehe
♥Rime♥ Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2007 Bra at det ikke bare er meg som er så utrolig lettlurt da, hehe
Lilly 79 Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Det er ikke det samme i shampoo`ene nei. Håret mitt ble fett av den de 3 første gangene, men nå funker den som den skal! Jeg er veldig fornøyd, mye mer glans, den gir fargen en piff!:-)
mamman te Vetle og Alma Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 har også kjøpt den. både shampo og balsam. fikk hakeslepp da jeg skulle betale. Trodde ikke det var lov å selge så dyr shampo på rimi!!! Ikke var den noe bra heller!! Den skummer jo f.. ikke!! Må ta tre runder med shampo for å få skum!!! Jæv.a cræpp!!!
klg,2 boys now:) Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 da kan du jo heler kjøpe en bra shampo til frisøren.billigere det i lengden..
tullerusk Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Hmm, kjøpte den i dag jeg og. Så heller ikke prisen, koster 85 kr på rema! Er det virkelig bare ny flaske??
mamman te Vetle og Alma Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 ja, tro meg den shampoen skal jeg IKKE kjøpe flere ganger! Leta etter pris i hyllen, men fant ingen. Sikkert sånn lureri fra butikken sin side!
♥Rime♥ Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. oktober 2007 Det står ihvertfall helt likt på flaskene og jeg merket ikke noe forskjell når jeg vasket håret. Har prøvd å se på www.define.no men ser ikke ut til at de nye flaskene er der enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå