Gå til innhold

Noen som har kjøpt den nye define shampo/balsam?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har pleid å kjøpe de vanlige for blondt hår

. Men i dag så jeg det var kommet noen nye, (nye flasker).

Da jeg skulle betale kostet de 89 kr pr stk. Tenkte det var dyrt men regnet med at det da var en "bedre" shampo/balsam.

Så når jeg dusjet nå så jeg på innhold og det som står bak.

Og det står helt identisk på de to typene.

Sykt at de dobler prisen bare for ny design på flaskene. Blir litt provosert jeg faktisk, hehe. Men fy f så frekt! Lureri ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm... jeg kjøpte den idag. har ikke prøvd den. og trodde som deg, at denne nye var mye bedre. så da er vi nok flere som har blitt lurt ja :s

Skrevet

Oida. Kjøpte den i dag men så ikke på prisen... jaja... Blond jeg så er unnskyldt...hehe

Skrevet

Bra at det ikke bare er meg som er så utrolig lettlurt da, hehe :)

Skrevet

Det er ikke det samme i shampoo`ene nei.

Håret mitt ble fett av den de 3 første gangene, men nå funker den som den skal! Jeg er veldig fornøyd, mye mer glans, den gir fargen en piff!:-)

Skrevet

har også kjøpt den. både shampo og balsam. fikk hakeslepp da jeg skulle betale. Trodde ikke det var lov å selge så dyr shampo på rimi!!! Ikke var den noe bra heller!! Den skummer jo f.. ikke!! Må ta tre runder med shampo for å få skum!!! Jæv.a cræpp!!!

Skrevet

da kan du jo heler kjøpe en bra shampo til frisøren.billigere det i lengden..

Skrevet

Hmm, kjøpte den i dag jeg og. Så heller ikke prisen, koster 85 kr på rema! Er det virkelig bare ny flaske??

Skrevet

ja, tro meg den shampoen skal jeg IKKE kjøpe flere ganger! Leta etter pris i hyllen, men fant ingen. Sikkert sånn lureri fra butikken sin side!

Skrevet

Det står ihvertfall helt likt på flaskene og jeg merket ikke noe forskjell når jeg vasket håret.

Har prøvd å se på www.define.no men ser ikke ut til at de nye flaskene er der enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...