Gå til innhold

Advarsel. Det kommer en dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... da de en gang så engelsk blondekledde småjentene ikke synes barbiedokkene og glorete småjentepynt ikke passer inn på tenåringsrommet lenger. Likevel. Det må stå framme, for det er jo så koselig å ha. Gjett hvor de havner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stua eller kjellerstuen?

Hytta?

Skrevet

Riktig. Når mora til denne jenta i tillegg har spart ting MORA liker til henne (akkurat som om en 15 åring er interessert i kjøkkenhåndklær, liksom) kan det fort bli noe mye. Kjøpe brudekiste? Som igjen skal plasseres? Og det er klart. En 5 åring på reise liker som regel ikke det samme som mora si. Eller som en 15 åring. Skjønner?

Skrevet

Tror det ble litt mye ikke her...

Skrevet

Det gjenspeiler kanskje situasjonen rundt hele innlegget ;)?

Skrevet

det gir meg flashback til en nydelig jente jeg så her om dagen (tipper hun var i 14-15 års alderen) eller nydelig ? jeg kunne ihvertfall skimte at bak det tuperte håret (60-årene ville ha blitt misunte), og den mørk-lilla øyenskyggen, og for å ikke snakke om de 4 lagene med brunkrem skjulte det seg en nydelig, uskyldig jente. jeg grøsset, og samboer grøsset. og vi ble enige om at vi skulle glemme hele synet da vi tok en titt på jenta vår i baksetet med to lange musefletter og rød kåpe. for hun kommer nok alltid til å like rosa kjoler. for å ikke snakke om glitterpenner. uskylden selv. det at hun grafser og graver i sminkepungen min for å smøre seg inn med leppestift har absolutt ingenting med saken å gjøre. ikke det at hun har lyst på kort hår heller.

*glup*

jeg har sagt det før; om 10 år kommer du til å få en henvendelse fra en desperat mamma;)

forresten, kanskje du kan ta frem småjentepynten om natten? da forvandles de jo til små uskyldige mamma-jenter igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...