Gå til innhold

Julegaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kjøper man til besteforeldre, onkler, tanter osv?

Gutten er 7mnd under jul ca, så kalender tar vi neste år ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med forstørret bilde av mini til besteforeldrene? Eventuelt kopp med bilde og "verdens beste ..." Om du laster ned photofiltre (gratis), så kan du enkelt lage "collager" (flere bilder satt sammen), og fremkalle i større størrelse.. blir fine bilder å henge på veggen :) Eventuelt fotavtrykk også?? Koselige minner :)

Onkler og tanter (til mini tenker du på??).. hmm.. jeg pleier ikke å gi noe annet enn klær, bøker osv osv :)

Skrevet

Lurte på å lage " skrytealbum " .. Mine første 6 mnd ..

Hva mener dere om dette? Er 17år, så vet ikke hva

besteforldre setter pris på. hehe .. Men ja, tante osv til mini :)

Skrevet

Den første julen gav jeg ett album (laget ett på fotoknuden.no) med "mine første to måneder", var også bilder fra graviditeten og fødsel. Dette satte de kjempestor pris på, og ble vist til alle venner, kjente og familiemedlemmer (tror også mamma hadde det med seg på jobb..!!). De er jo så stolte over barnebarnet sitt.. så alt det går rett hjem :) Nå i år har jeg laget en film på windowsmoviemaker, med filmsnutter, bilder, sang, musikk og tekst fra mine to første år.. tror det blir en spesiell gave :) Trenger ikke koste all verden vet du ;-) De kommer til å elske gaven :) Lykke til.. bare fantasien setter stopper :)

Jeg tror altså at de kommer til å elsker "skrytealbum"et du kan lage :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...