:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Enderlig har Jens tatt til fornuft. Nå blir frøken likestilling byttet ut. Dette er en gledens dag folkens. Sprett Champanjen, nå skal det feires :-) lenge siden jeg har følt en slik glede :-)
ツWonderfull Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 gleden kommer ikke før hele den "#&/""# rød-gønne-dritt-regjeringen er laaaaaaang borte.
Lilly 79 Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Av ren nysgjerrighet: Hvorfor er gleden på din side?
Lilly 79 Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg også. Men at noen ikke liker henne, er forventet. Vis meg den politikeren som er likt av alle.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2007 gleden er på min side fordi jeg blir kitt henne :-) og jeg tipper at hun ikke er så glad for og ikke ha den jobben mere. en barne og likestilingsmenister som sier så mye rart som hun gjør er ikke verd mye i mine øyne, som foreksempel at loven ikke er kjønnsnøytral når det kommer til barnefordeling... eller at 2 skoler kan være en god ting for noen barn... nei jeg er glad :-) pila, av ren nysjerighet. hva liker du med henne?
Gjest -<<- Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har vært fornøyd med jobben hun har gjort, og hun er en hyggelig kvinne. Hun er også hovedkraften bak det nye forslaget om å gi slike barn som jeg har den samme juridiske stillingen som andre barn har i forhold til foreldrene sine. Det hun sa om å ha barn på to skoler var vel blant annet "Jeg synes det er vanskelig å konkludere med at dette er helt forferdelig eller at dette er veldig bra. Til det vet vi for lite om hvor utbredt det er, og hvilke konsekvenser det gir for barna. Dette er en så ny problemstilling at det ikke er mulig å gi et fasitsvar." og "Vi må ikke glemme at det også er en sorg for et barn å miste mye kontakt med en av foreldrene. Kjærlighet og nærhet til både mor og far er ekstremt viktig. Den delen av saken forsvinner helt i dette, men det må jo med i en helhetsvurdering." Jeg kan ikke si jeg reagerte nevneverdig på noen av uttalelsene hennes, og jeg er skjønt enig med henne i at det hovedsaklig bør være foreldrenes ansvar å sikre en god oppvekst for barna sine også når de er skilte og krangler så busta fyker.
Lilly 79 Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 Helt enig, pila. karita er en flott dame med bein i nesa, og borte blir hun ikke:-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. oktober 2007 enig med at homofile foreldre skal ha de samme rettigheter som hetrofile foreldre. "vi vet lite om hvordan konsekvenser dette har" man trenger ikke tenke langt før man kjønner at dette krever mye av barnet. å at de ikke vet gjør det vel ikke nødvendigvis riktig og finne det ut. med barn som prøvekaniner. "Vi må ikke glemme at det også er en sorg for et barn å miste mye kontakt med en av foreldrene. Kjærlighet og nærhet til både mor og far er ekstremt viktig. Den delen av saken forsvinner helt i dette, men det må jo med i en helhetsvurdering." nå vil jeg påpeke at det ikke er barnets ansvar at barnet skal ha god og ofte kontakt med begge sine foreldre. at barnet har 2 skoler og flytter mellom 2 hjem er i mine øyne og legge ansvaret over på barnet. i tillegg så er det ingen forskning som viser at 50/50 generelt sett er bedre en dagens vanlige samvær. og det er med 1 skole.... jeg tror ikke altid at foreldre klarer og se barna. rettferdighet for foreldrene kommer ofte i fokhus i barnefordelingssaker. selv fagfolk sliter med og holde en diskusjon om barnefordeling utelukkende på barnets beste. så jeg sier fremdeles hade til karita med et stort smil.
Odine! Skrevet 18. oktober 2007 #11 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg er ikke spesielt begeistret for henne, men syntes ikke hun gjorde en dårlig jobb, og ble overrasket over at hun ble fjernet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå