Gå til innhold

Hvilken vognpose har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker hvilken vi skal kjøpe nå som vi nærmer oss kaldere tider.

HVilken har dere?

Er dere fornøyde med den?

Hva kostet den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har både voksi og ullpose. Fornøyd med begge to, brukte ullposen da han var nyfødt og voksien nå.

Skrevet

vi har Nomad dunpose. den er varm og god, men det irriterer meg at det ikke er noe å feste den til vogna med! den glir fort ned fordi den er så glatt. den kostet ca 1000,-. Ticket to heaven er en annen dunpose til samme prisen som har feste øverst og aniskli under. angrer meg for at vi ikke kjøpte den istedet..

Skrevet

Vi har en skinnpose som svigermor og de 3 barna hennes har brukt, så den er faktisk 50 år gammel :o) Men funker som den skal enda :o)

Skrevet

Vi har Ticket to heaven, er kjempefornøyd så langt. Vurderte voksi, men den kosta jo 2.300,-, mens Ticket kosta 999,-. Liker uansett ikke voksiprinsippet, får helt klaus av tanken, men det er nå min mening - er sikkert en knallgod pose egentlig!

Skrevet

Jeg har Odenwälder Lammy XL som jeg bestillte på Lilleprinsen.no. Er megafornøyd med den! Den har lammeskinn i bunnen som er mykt og varmt å ligge på, og posen er fyllt med dun. Den kan justeres i bredden slik at den kan brukes lenge. Den har bunn som kan glis av slik at barnet kan sitte med skitne sko utenfor. Den har antiskli på baksiden slik at den ikke skal skli ned i sportsvognen. Den har huller til seler. Lammeskinnet kan tas ut og brukes alene. Betalte 1800,- for denne posen, og er kjempefornøyd!!

Skrevet

Har voksi aktiv. Den kan brukes fra 0-6 år. Har hull til seler. Man kan vaske den i vaskemaskin, altså trenger ikke renses. God og varm pose!

Skrevet

Det er viktig at dem kan vaskes i vaskemaskin, synes nå jeg. Vi har en voksipose og en kosepose. Voksiposen kostet 1900kr, tror jeg det var.

Skrevet

hoho, æ har og voksipose, kjempefornøyd. ikke nåkka klaustrofobisk med den da? har å en kosepose (dått kåmm) som æ e veldi fornøyd me :)

Skrevet

Skinnpose som er 60 år gammel. Etter sauene på gården etter oldemor og oldefar. Mamma var den første som brukte den. Funker kjempefint, og tulla rågliser når hun blir lagt i den.

Skrevet

Vi har... jah.. 2 koseposer, 1 odenwalder, 1 "Le sac igloo" og en som kaping har sydd/holder på å sy :-)

rustet for all slags vær :-)

Skrevet

odenwälder lammy xl - kjempefornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...