4blir5 Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Har så lyst å hilse på vår lille skatt nå, syns jeg har ventet lenge nok. Prøver å innstille meg på at dette kan ta tid og at det kanskje ikke skjer no i helga, men er så lei av a vente.. Andre som har termin på lørdag? Noen som hadde termin på lørdag, men som har født?
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 har termin NESTE lørdag..... og skjønner du er utålmodig, for det begynner jeg å bli og! men prøver å innstille hodet mitt på at det kan være hele tre uker til vi får hilse på den lille... vi får prøve "naturmetoden" og ta en omgang i senga og se om det skjer noe!! lykke til!
4blir5 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 Sex har ikke funka for oss så langt, gjorde bare vondt og verka i bekkenet hele dagen etter. Modningskupunktur har heller ikke funka.. Må nok bare smøre oss med tolmodighet her i heimen..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har termin på lørdag...venter nr 3, men lenge siden sist så jeg føler meg vel så nervøs nå som med førstemann! Vi klarer oss nok! :-)
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har også termin på lørdag... merker ikke stort annet enn litt kynnere av og til. Er spent og utålmodig nå!
-eljo- Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Har også termin på lørdag:). Føler meg veldig klar jeg også nå!!. Krysser fingre for at vi alle får se babyene våre ganske så snart:).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå