Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst å hilse på vår lille skatt nå, syns jeg har ventet lenge nok. Prøver å innstille meg på at dette kan ta tid og at det kanskje ikke skjer no i helga, men er så lei av a vente.. Andre som har termin på lørdag? Noen som hadde termin på lørdag, men som har født?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har termin NESTE lørdag..... og skjønner du er utålmodig, for det begynner jeg å bli og!

men prøver å innstille hodet mitt på at det kan være hele tre uker til vi får hilse på den lille...

vi får prøve "naturmetoden" og ta en omgang i senga og se om det skjer noe!! ;)

lykke til!

Skrevet

Sex har ikke funka for oss så langt, gjorde bare vondt og verka i bekkenet hele dagen etter. Modningskupunktur har heller ikke funka.. Må nok bare smøre oss med tolmodighet her i heimen..

Skrevet

Jeg har termin på lørdag...venter nr 3, men lenge siden sist så jeg føler meg vel så nervøs nå som med førstemann!

Vi klarer oss nok! :-)

Skrevet

Jeg har også termin på lørdag... merker ikke stort annet enn litt kynnere av og til. Er spent og utålmodig nå!

Skrevet

Har også termin på lørdag:). Føler meg veldig klar jeg også nå!!. Krysser fingre for at vi alle får se babyene våre ganske så snart:).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...