Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Trenger tips til parkdresstype med avtagbart bevernylonfor inni og gummi på knær og rumpe. Merke, hvor de kjøpes og pris og anbefalint på noen som er både slitesterk og varm og god! Viktig at foret inni ikke er av ull, for det er hun allergisk mot. Takk for svar!
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Kjøpte hh dress til vintern vi, er avtagbart for inni og gummi på knær og rumpe;) Syns den virka grei vi;)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Så en fin på sporten i dag. Mener det var skogstad, elite eller play. De ligger vel på ca 4-5oo. Den var slik du beskriver at du vil ha den.
Sjokomelk<3 Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Play dressen er veldig tung.. Ville ikke anbefalt den.. Og forresten..Hva er vitsen med å være ANONYM i dress spørsmål???? Er du en av de som Jubler ut om REIMA men i hemmelighet egentlig har tittet på andre dresser og ikke vil at klanen skal finne ut at du vet om andre merker enn Reima??
mamma&piratene Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Hvorfor er det noen som alltid skal slenge ut noen ufine kommentarer og spørsmål? Kan man ikke bare slutte å bry seg med ting som ikke har noen betydning? Prøve å være litt hyggelig? Er virkelig skikkelig ukoselig her inne.
Sjokomelk<3 Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Seriøst?? Ufinheter? My ass Er du så blind at du ikke har lagt merke til "klanen" ? Og anonym på et dress spørsmål??? Jah...... Uffameien..vil ikke noen skal vite at jeg er ute etter en dress nei... Og iallefall ikke at noen skal vite at jeg anbefaler noe annet enn Reima
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Du bananånde...... Hva slags rolle spiller det for deg om det står "sirkushesten" eller "anonym" under ett innlegg????
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #8 Skrevet 20. oktober 2007 Eg e eigentlig enig med Bananånde.... Kvifor anonym?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #9 Skrevet 20. oktober 2007 Du er syk du. Nei jeg er en som går mye i butikker og tilfellig svarte på et spørsmål. Du kan ikke ha det bra med deg selv du. Må jo få svare uten at du skal svare igjen slik. Er alltid anonym uansett hva jeg svarer på. Har et nick med navnet til begge mine barn på, vet ikke hvordan jeg endrer på det. Kjenner jeg blir irritert av teite deg.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #10 Skrevet 21. oktober 2007 ååå... hissige folk inne på småtroll gitt.. Du..anonym over meg her... Du er ikke bedre på svareren da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå