Gå til innhold

grøt morgen eller kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg vil gjerne gi gutten min grøten på kveldstid. Han får grøt 1 gang til dagen...Men samboeren min sier at han må ha den på dagtid, og at jeg bare er lat som vil gi han på kvelden, slik at ungen kan sove bedre om natta... hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hva tidspunkt på døgnet å gi grøt har med latskap å gjøre, det må jo være det samme tenker jeg.

Jeg gir fruktmos på dagen og grøt på kvelden. Snuppa her har ikke sovet lengre på grøten ennå, men det kan visst ta en stund. :)

Skrevet

han mener jeg er lat som vil prøve å få ungen til å sove hele natta med å gi han grøt.. Står opp flere ganger hver natt for å gi han flaske...han mener at MÅ ha flasker om natta...

Skrevet

har vel ingen ting med latskap å gjøre dette synes jeg.. hvor gammel er babyen din?

mi får ett grøtmåltid i 11-12 tiden om dagen, middag i 17-18 tiden og grøt/velling om kvelden en gang mellom 22-23.. da sover hu til 09 neste morgning..

og masse mm i løpet av dagen, litt mindre nå da vi økte til ett grøtmåltid på formiddagen. men nå må jeg gjerne pumpe meg litt oftere når hu får 3 måltider. hu er forresten 6mnd..snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...