:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Enderlig har Jens tatt til fornuft. Nå blir frøken likestilling byttet ut. Dette er en gledens dag folkens. Sprett Champanjen, nå skal det feires :-)
Gjest marie-s Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Ja vi kan jo ikke drikke vann her i Oslo så hvorfor ikke;-)
bærtæ Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Takk mortilgunnar den flate... ......... for den beste nyheten jeg har lest i min tid her inne på dib;) Har vært på besøk i nesten hele dag så viste det ikke før jeg så innlegget ditt..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2007 det er bra dere deler gleden med meg :-) jeg er så glad :-) nå kan barna våre kansje gå en litt tryggere tid i møte :-)
bærtæ Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Ja vi får håpe det.. Verre kan det vell ikke bli. Men,- vet du noe om hun nye? Hvor hun står i f.eks spm om barnefordeling.?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2007 jeg vet ikke noe om henne i grun. bare at hun ikke har barn selv. noe som forhåpentligvis gjør at hun gidder og høre på ekspertenes råd som helt klart taler i mot tvungen delt bosted. vi kan jo bare håpe, men sånn jeg tolker det så fikk jo karita fyken blandt annet fordi hun var så for 50/50 og likestilling. noe AP egentlig ikke er.
bærtæ Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Ja da satser jeg på at din analysering stemmer;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2007 hehe.. gjør det :-) min analysering pleier og være ok haha
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. oktober 2007 haha... da må du ikke tro på meg alikevel... så gøy. eneste min far som er AP politiker viste om henne var at hun ikke hadde barn... haha.. håper du tilgir meg mine synder :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. oktober 2007 dere aner ikke hvor glad jeg ble da jeg sto opp i dag tidlig, gikk en snar tur innom butikken og så dagens VG. verden blir bare bedre og bedre. hva har jeg gjort som gjør at jeg fortjener slike gleder i livet? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå