Gå til innhold

"Det er sikkert kreft..."

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får av og til en uimotståelig trang til å si ting som absolutt ikke passer seg på pur faen. Eks: Noen legger ut en slags smerte de har, og så sier jeg i fullt alvor: "Åja, det der ja....nei, det er sikkert kreft."" Eller noe annet tøys (jeg er ikke alltid så slem :-)). Så godter jeg meg med tanken på at den andre personen må tro at jeg er fullstendig gal.

Det verste er at jeg bryr meg midt i luten om hva folk tenker etterpå. Jeg syns folk flest er misbruk av jordas arealet, så hvorfor skal jeg bry meg? Er jeg asosial?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske naturlig å reagere slik på sytethet og sånt, og det er bare sunt å gi bæng i om de synes du er teit.

Om du i fullt alvor mener at folk flest er misbruk av jordas areal, sånn når du tar dem for deg som enkeltindivider, er du nok litt asosial.

Hvorfor spør du, forresten, når andres mening er uviktig? =P

Skrevet

hva hvis det er kreft da? sier du...told you! ?

Skrevet

Jeg er nok en som også konkluderer med at syt er kreft. Det er kanskje litt korttenkt, siden det gir dem vann på mølla.

Syt er det verste jeg vet, i tillegg til jenters vanvittige behov for bekreftelse.. "er jeg feit, er denne fin/stygg, seee, jeg har fått ei kvise!"

"Nei, du er ikke feit.. nei, den er ikke stygg.. nei, det er ikke ei kvise, det er kreft"

Skrevet

Dere er verre enn meg. Jeg tenker bare: Hypokonder.

Skrevet

Nææææ...det har ikke så mye med syting å gjøre. Det er særlig hvis jeg vet at noen har dannet seg en eller annen forestilling om meg, at jeg prøver å spille rollen og gjerne dra den eeeeeeenda lengre :-)

Og andre ganger er jeg bare full av faen og ser på verden med en ondskapsfull latter.

Skrevet

Fordi det er bare av og til det går en fanden i meg.

Skrevet

Jeg har en tendens til å få en overopphopning av slike bekymringstanker fra folk. I lys av at jeg er sykepleier, så burde jeg jo kunne diagnostisere en cancer coli på strak arm, sant? Og det faktum at jeg faktisk har omtrent null praksis fra somatikken er jo ikke så viktig.

Syns det var en god idè å bare si kreft, jeg. Mulig det er mer nærliggende for meg å tippe på en alvorlig schizoaffektiv dis... nei jeg sier heller klin gal, så er jeg sikker på å bli forstådd.

Asosialt og avvikeradferd.

Skrevet

Jeg synes adferden er helt grei, men støtes av uttrykket "midt i luten".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...