Tobarnsmammaen Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Ingen som svarer meg inne på 1.trimester. Regner med at dere prøvere her vet minst like mye om dette! Mistenker at jeg er gravid, men alt jeg hadde i huset var en EL-test. Tok den, men den viste negativt. Kan jeg stole på den? Mener jeg har lest at folk bruker El-test for å teste graviditet. Går det an?
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Hei Har hørt at en kan teste positivt ved graviditet med EL test, ja, men vet ikke om jeg hadde slått meg til ro med at en negativ EL test betød "ikke gravid"?! Når har du IKM? Hadde nok testet på ny med en gravtest hadde jeg vært deg... Kan desverre ikke hjelpe deg utover dette... Good luck
Suss@ med 3 gutter Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Man skal ikke bruke den til og teste graviditet, man skal bruke egen gr test til det! Selv om en el test kan bli positiv ved gravitet:)
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, en el-test påviser graviditet, men er på langt nær så følsom og sikker som en graviditetstest. Så en negativ el-test betyr ikke at du ikke er gravid. Kanskje du er tidlig i svangerskapet slik at hcg-nivået er for lavt til å slå ut på el-testen. Men kan jo nevne at jeg ved forrige svangerskap tok en el test to dager før ikm og den ble positiv. Tok en g.test etterpå som også viste positiv. Ta en g.test du!
Maja☆ Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 el test viste negativt på meg når jeg ble gravid, så det er ikke alle som el testene slår ut på ved graviditet. Fikk positiv gr test dagen etter. Det er fortsatt håp.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 jeg tok el test nå som slo ut med engang med billigtester.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå