JPG2011 Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 (23 uker på vei.) Ble 100% sm forrige uke av kiropraktor, og han ville jeg skulle prøve bassengtrening med fysioterapeut. Det var en gruppe for de med bekkenplager og andre plager. Fikk så vondt, og tok det veldig rolig. Nå er det bare grusomt, holdt på å begynne å gråte i bilen på vei hjem. Bør jeg fortsette da? I følge kiropraktor, så skulle jeg ikke gå turer etc, som vanligvis man blir rådet til når man har bekkenplager. Uff, dette gjør SÅ vondt:( Får prøve å ringe han i morgen, skal ikke dit før neste uke. Bekkenet var så stivt at han turde ikke gjøre noe før jeg hadde vært i bassenget i hvertfall to ganger. .
Sunniva78 har to små Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Hei du! Jeg går også på bassengtrening for bekkenet, og husker at første gangene var det veldig vondt etterpå, og også dagen etter. Men gradvis ble det bedre, og nå har jeg mange gode dager. Diskuter med fysio`en din, du bør sikkert ta det heeelt med ro nå i begynnelsen!
venter på junior:) Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Hei du, går også på bassengtrening, og fysioterapauten der sier at man skal unngå de øvelsene som gjør vondt. Øvelser som er bra for noen, kan være vonde for andre, så bare la de være. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå