Gå til innhold

Har dere crocs?

*musefis* med 2 store og 2 små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være den første til å innrømme at familien er en smule hekta ja, hehe! :D Jeg har nettopp bestilt ett nytt par til meg og mannen nå (crocs mammoth) og fikk lillemor sine i dag (også mammoth) og de var heeeelt nydelige!! Utenom det har vi de vanlige (cayman) og støvler og div. sandaler (alice, capri og athens), alt i alt har vi nå 17 par i familien og de blir flittig brukt hver dag, hehehe!! Favoritten til lillemor er croclings med prinsesse på og eldstemann bruker Lightning McQueen!! ;o)

Flere som er fan av disse skoene?? ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et par av de vanlige i blått, men kunne tenkt meg et par til i en annen farge... Bruker dem på jobb, jobber på sykehjem. Hadde aldri trodd at dem var så gode som dem er - før brukte jeg sandaler på jobb, og var sliten i beina og ryggen. Nå kan jeg gå hele dagen uten å få vondt...

Skrevet

har ett par ekte i turkis som jeg bruker på jobben. og to uekte i hvite og knall rosa:)

Skrevet

jobber på sykehjem så går myyyye....

Skrevet

Både jeg og barna har crocs og vi elsker å gå med dem:-)

Men må innrømme at det ikke er særlig fint, ihvertfall ikke på voksne mennesker! Men de er jo bare fantastiske å gå på!!

Skrevet

Ja de er helt fantastiske, jeg jobber i bhg så det blir mye gåing der også!! ;) Jeg bruker dem både inne og ute og har problemer med å ta på meg andre sko nå, hehe! ;o)

Skrevet

Jeg har svarte crocs cayman og storesnuppa på snart 3 har de i cerise. vi syntes de er kjempegode:-) Vurderer å kjøpe georgie støvlene til snuppa.

Skrevet

Niks - og kommer heller aldri til å kjøpe meg det.

Stygge sko!

Men sikkert godt for de som går mye på sykehus osv..:-)

Skrevet

Har dere sjekket taylorshoes.com?

Akkurat bestilt prima derfra, syns de er veldig søte! Har selvfølgelig caymans også.. 2 par. Og venter spent på at taylorshoes får inn min str i brune mammoths. Et must til vinteren:-)

Skrevet

Jepp! Bruker de ALDRI utendørs da, men de er fantastiske for bekkenet mitt!

Storebror på 4 år har vanlige Caymancrocs til inne i barnehagen, og Georgie gummistøvler - fantastiske! :D

Lillesnuppa på 16 mnd har Mary Jane til inne i barnehagen, får så mye skryt av barnehagen for hvor gode de er, og de har anbefalt alle de andre foreldrene å kjøpe dem også! :D :D

Skrevet

Synes de er kule jeg... helt greit å ha de så lenge hele norges befolkning trasker rundt i de. Hehe

Jeg har hvite, og de ser faktisk bedre ut enn feks sjokkrosa(på voksne altså). Ungene har mer knallfarger, og det synes jeg er fint til de. Nydelige sko å gå i. Både for liten og stor :)

Skrevet

Her har vi også crocs dilla men bare til lillesnuppa da;)

Hu hadde noen mary jane som vi brukte som sandaler i sommer, kjempe topp, og et par cayman som sto i bhg..

Nå har hun vokst ut av de så nå har hun fått nye i bhg sånne crocling elle hva de heter med Prinsesser på:)

Har også kjøpt sånne mammoths til henne i brune og hun syns de er så stas, hihi....

Tror kanskje jeg skal kjøpe meg et par selv:)

Skrevet

Selvfølgelig har jeg ikke crocs! Det får være måte på ;)

Skrevet

Nope... da går jeg heller på jobb i skotsk-rutede tøfler;=)

Skrevet

Tror de nettopp har fått ny sending.... Så løp og kjøp:-)

Skrevet

Har et par jeg bruker som tøfler, helt geniale! :o)

Skrevet

De er sikkert behagelige,men det er noe av det styggeste jeg vet om.

Så nei,har ikke det;)

Skrevet

Ja, har et par blå!! Nydelige å gå i!

Skrevet

Nei.

Campingplass-sko... Ville forøvrig passet meg iom at jeg har vampingvogn:o)

Skrevet

Noen som har de nye crocs støvlene?? Hva koster de og hvordan er de?

Jeg har nemlig de vanlige og syns ikke de er så gode fordi de blir for brede for foten min.. :/ Er støvlene like brede?

Skrevet

Selvsagt:) Knallrosa i disney-versjonen :o

Skrevet

Nei, harrytass-sko.

I don¨t care how comfortable Crocs are, you still look like a dumbass.

Skrevet

har mary jane og caymans selv og lillemann har caymans,men han liker de ikke.trur kansje de er litt små.llyst på flere.elsker de:):)fantastisk å gå i.liker alle stygge skomoter love my uggs å:)

Skrevet

Nei gud bedre.. haha jeg trudde lenge det bare var kødd, da jeg så noen gå i det for første gang! Skulle ønske det var kødd da... Say no more..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...