så var vi 4 Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg er hjemme noen dager og da er gutten i bhg. Er flere grunner til det som jeg ikke føler jeg trenger å nevne siden jeg faktisk har evner nok til å se hva som er best og nødvendig for oss.
lillyvanilly Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 jeg er også hjemme... Og mange som ikke da skjønner hvorfor ungen min er i barnehage.. Men men...
to jenter og ett gull i magen Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 når jeg har fri er jeg hjemme og hu i bhg. om hu ikke er syk da selvfølgelig:) har dårlig samvittighet for det men tror jeg bare må lære meg til at dette går bra og jeg er ikke den eneste:) har kortere dager innemellom da.
så var vi 4 Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 ja man skal altså bry seg med alt og alle nå
NoDoubt Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg er. Ikke frivillig da. Er langtids sykemeldt. Begge hadde 3-dagersplass. Men eldste har jeg fått inn 1 dag ekstra, så hun går nå 4 dager. På fredagen har begge fri og da kommer faren tidlig hjem fra jobb så det går bra. Ingen drømmesituasjon men jeg har dessverre ikke mye valg:-(
*Rutletutt* Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Jepp - er hjemme med baby mens storebror er i bhg.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Jobber turnus, er av og til sliten etter tunge arbeidsdager og kombinasjonen at jeg er gravid, derfor hender det jeg sender han i bhg ganske sent og henter han tidlig.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg jobber litt nå og da. Ellers leverer jeg halv 10 og henter halv 3(kjernetida). Blir nesten som når jeg hadde han i park, men den blei nedlagt. Han koser seg i barnehagen. Lillebroren er 1 og skal vel begynne når han også blir 3. Og da kommer jeg til å være hjemme ennå ett år med lillebror/lillesøster som er på vei =)
Gjest_1001 Skrevet 18. oktober 2007 #10 Skrevet 18. oktober 2007 Annehver tirsdag har jeg fri fra jobb. Da er han i barnehagen og jeg får hvilt ut. Og rett og slett så synes jeg at jeg fortjener en dag hver fjortende dag der jeg slipper å stå opp klokken 05.00. Og dette er inklusive helgene, unger vet ikke når det er helg. Jeg sover heller lenge og henter han et par timer tidligere enn ellers i barnehagen. Og ar jeg dårlig samvittighet. NIKS. NULL. NADA. Jeg tror han har det mye gøyere der, enn hjemme med meg. Så får han slitt seg ut slik at han blir kosete til jeg overtar. Hihi. Kjempekosegutt hjemme.
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 18. oktober 2007 #11 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg er hjemme på dagtid, men jeg jobber tre ettermiddager/kvelder i uka. Pappan jobber turnus. Så da det ikke finnes barnehage for "vårt" behov (når vi jobber) så er Lucas i barnehagen for sin egen del (treffe unger og leke) 50% i uka;) Og han stortrives...vil nesten ikke hjem når jeg henter han. Så selv om jeg er hjemme på dagtid går han 50% i barnehagen, ca kl 9 - 14:30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå