♡ Jersey ♡ Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 ...og jeg er så fornøyd!!! Har kjøpt brun Urban Jungle vogn fra One tree hill til lille gutten i magen, så nå kan han glede seg til å komme ut! Veldig fornøyd med fargen!!! Alltid trodd jeg skulle ha sort vogn, men var ikke i tvil da jeg så denne! :-) Ville bare dele entusiasmen, he he...
Lillegull2008&2010 Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Gratulerer så masse! Jeg har også tenkt svart vogn bestandig, men når jeg så en kollega hadde brun brio happy, så var det ingen tvil, jeg falt pladask lykke til md prøvekjøring over stuegulvet imellomtiden da thihi..
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 ÅÅÅÅ det er en fantastisk opplevelse å få vogna i hus.. Blir liksom mer virkelig då.... Brun høres kjempe fint ut, har ei svart simo kombi men har hørt at 2008 modellen kommer i brunt.!!!! Vært mange prøveturer her på stue gulvet.. hehe...
*lykkelig mamma* Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Når kommer 2008 modellen til simo? Kommer den i andre farger enn 2007 modellen?
stockflets Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Den vognen har jeg også tenkt å kjøpe, i brun;) Den er kjempefin.. Er det 07 mod du har kjøpt eller? Får jeg spørre om hvor mye du betalte for den? Vet du om 08 mod er kommet i butikkene eller? Ble litt mange spørsmål her... Kjempeflott vogn du har fått i hvert fall!
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Jepp kjøpt 07 modell... men fikk kjøpt den brukt for 3000. men vet di har den til kr 4999 på barnas hus.. har forstått at nåen av 08 modellene har kommet, men du kan gå innom butikken å høre.. Den i brun er utrolig fin... Skulle jeg kjøpt vogn nå, hadde jeg kjøpt den ja
mamman til karen elisabet. Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Gratulere med vogn. Gleder meg enormt til jeg og gubben skal ut å se på vogn
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 har fått shoppe dilla og lurer litt på om teorien min er grei.... Er i 13 uke nå,og har begynt veldig smått og kjøpe litt bodyer og slikt. har bestemt at jeg skal kjøpe sakte men sikkert litt og litt frem til fødsel...har ikke verdens beste råd,og vill heller ha mulighet og penger til å gå ut med mor og svigers og spise og kose oss når babyen er ute. det virker som at det er så lett og få tunge depresjoner hvis man sitter og er for lenge hjemme og inne etter fødsel...så har vi bestemt at uansett hva som skjer skal vi ha barn,så viss noe skjer med babyen at vi prøver på nytt...er det for tidlig å shoppe før baby kommer?og når synes dere man kan se på vogner og male baby rom?
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har også shopping dilla... vi begynte å male babyrommet når jeg var 12 uker tru jeg det var.. å vogna, seng +++ kom ikke mange uker etterpå. Er 19 uker i dag!!! Så er egentlig ferdig å handle inn til den lille. Mangler bare sånn små ting som jeg ikke kjøper før det nerme seg ) Så syns ikke det er for tidlig.. ) Bare begynn å shop du )
♡ Jersey ♡ Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. oktober 2007 Hei Stockflets! Vet ikke om det var meg eller de som har kjøpt simovogn du lurte på prisen til... Min kostet iallefal ca 7800 med bag og sportsdel inkl regntrekk til hver del! kjøpte den på fru Lyng i Oslo. Jeg vet ikke om jeg har 07 ellr 08 modell, men det er iallefall den siste modellen med forbedringer i bagen...så kanskje det er 08??? Lykke til med jakten, enten det blir Simo eller denne :-)
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 19. oktober 2007 #11 Skrevet 19. oktober 2007 Brune Urban Jungle står i gangen hos meg også, og bare venter på at lille Tobias skal komme ut og prøve den. Er såååå fin, og gleder meg masse til å ta den i bruk. Jeg kjøpte den på¨Fru Lyng på CC Vest. Det er en 07 modell, men hun sa 08 modellen var akkurat lik, og hadde samme pris... Jeg betalte 11000 for vogn, hardbag, 2 regntrekk, myggnett, seatinsert, byggymummy dunpose, OTH stelleveske, safetybar, Izi Sleep barnesete og litt annet småtteri....
kattungen Skrevet 19. oktober 2007 #12 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har også den til min gutt på 14 mnd og elsker den. Du kommer til å bli kjempefornøyd! Vi får satse på den dobble nå som det kommer en til:)
stockflets Skrevet 19. oktober 2007 #13 Skrevet 19. oktober 2007 Jersey Det var urban jungle jeg tenkte på ja, det blir nok den på meg også
Mininni Skrevet 19. oktober 2007 #14 Skrevet 19. oktober 2007 Har også fått vogn - dvs, det er noen familiemedlemmer som har kjøpt den i Nederland, og nå ligger den umontert i reisebagen sin der. Det blir en brun Bugaboo Camelion på oss - vet ikke kjønnet ennå, skal på UL torsdag (er 17 uker i dag), og brunt er uansett en fin og ikke minst praktisk farge . Blir nok en stund til vi fåt den i hus og setter den sammen, men da er vi i alle fall forberedt!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #15 Skrevet 19. oktober 2007 Kjøpt barnevogn i sverige!! De er mye rimligere der... samt masse annet utstyr. Jeg kjøpte vogn der for 3500 kombi vogn, brio.. veldig fin og praktisk!!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #16 Skrevet 20. oktober 2007 Har ikke turt å handle noe ennå jeg...er 19 uker på vei, har ei datter på 3, men d eneste vi har etter henne er klær og har på følelsen at d blir gutt, blir spennende å se på ul om 2 dager:) Jeg har lyst på emmaljunga city cross og sjekket pris i sverige, men d var faktisk ikke billigere enn på Rudo barnevognhuset her i norge... Så d spørs kanskje på merket.. Ser etter brukte men er ikke mange av dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå