nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 i morgen kommer det 5 jenter på besøk til sambo... de holder på med en oppgave som skal leveres på mandag. Jeg liker veldig godt å bake og sende med sambo god mat på skolen. de misunner han ofte maten, og ofte "må" han dele med dem. de var her forige fredag også, og da lagde jeg muffins og focaccia til dem. egentlig passer det meg dårlig at de kommer i morgen, men greit nok, skjønner at det er vi som har størst plass og sambo sier at "de synes jo at det er så hyggelig her. og du skremmer de jo ikke akkurat bort når du lager mat..." men jeg har ikke lyst til å ordne noe for de i morgen... synes egentlig at de kan ta med sitt eget vann også! (he he) men så vil jeg jo så gjerne være "den perfekte kjæresten", da, som er så snill... og hvis du mener jeg burde lage noe, hva da? ikke kaker...
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg hadde ikke laget noe. Passer det ikke så passer det ikke. Litt kaffe burde holde.
Stor_smil Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Om du ikke orker eller har lyst, så syntes jeg samboeren dinkan ordne i stand, dersom han mener de "forventer" det ) Enkelt og lettvint: småboller fiks ferdig fra butikken, med ost og syltetøy på ;-)
NoDoubt Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Viss du ikke vil lage noe så gjør du ikke det. Virker jo som om de begynner å bli litt bortskjemte. Hva med å sette fram litt chips og dipp. Da får de noe uten at de blir bortskjemte med hjemmelaget digg:-)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Skjønner ikke hvorfor du skal lage noe til dem? Hvis de blir sultne kan de vel spleise på takeaway pizza ellerno?! =P
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2007 sambo sier at jeg ikke trenger å gjøre noen ting ) men jeg føler at de jentene forventer å få noe. de slenger kommentarer til sambo om at "kanke xxx bake som du kan ta med i morgen" og "du må ikke ha med god mat på mandager, da slanker vi oss. men det er heeeelt greit på tirsdag assa" har både kanelboller og rundstykker i fryseren, så det er ikke det det går på... syns bare de har snylta mye på sambo (som igjen går på oss) med kjøring til og fra skolen, mat osv....
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Dersom han inviterer, er det vel hans ansvar å sørge for gjestene sine?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2007 han har ikke invitert, de har spurt om de kan sitte her... vi har nemlig plass til alle rundt ett bord...
flashdancepants Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 Ikke lag noe om du ikke gidder! Du høres ut som en topp kjæreste uansett.
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #10 Skrevet 18. oktober 2007 da har de jo invitert seg selv, syns de bør komme med mat til dere da
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. oktober 2007 tusen takk, m+h=lou ) tror jeg dropper det... men får jeg dårlig samvittighet kan jeg jo bare ta frem alt i fryseren... æsj, hvorfor må jeg være så perfekt... he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå