Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 rett og slett fordi man føler at kjæresten ikke gjør det tilbake?? Ikke gøy, men det er bare sånn det er..og jeg har så sinne mot han pga gamle løgner..jeg klarer liksom ikke bare legge det bak meg..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Samme her!!! føler at det bare er jeg som gjør noe til tider!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 ikke noe gøy å ha det sånn!! ?? vil så gjerne være en kjærlig kjæreste, ,men ofte er jeg bare sinna.. syns ikke han fortjener det liksom.. Men vi har fine stunder og da, men sjelden jeg føler for å gi alt liksom..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Skjønner hvordan du har det! Det blir til at man blir litt likegyldig tilslutt etter alle skuffelsene: Av og til er det så ille at jeg vurderer å gå fra han. Hvorfor skal bare jeg ofre liksom??? Alt som har med hus og hjem og baby og gjøre har liksom blitt mitt ansvar. Han skal nemlig slappe av når han har fri!! Så gjett om jeg gleder meg til han skal ha pappa permisjon! Da er det min tur til å sove leeenge! Men tviler på at det skjer da.... Men må jo legge til at ikke alt bare er negativt da:) Han kan når han vill! Hadde han bare gjort det litt oftere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå