Sabina og gjengen Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Hvor mye er du verdt? http://quiz.start.no/modules/f... Jeg ble: Ikke dårlig, du er verdt 20 000 000 slaver! (10 milliarder kr) Vet ikke om jeg skal føle meg fornærmet eller forbannet jeg.. Måle MEG med slaver??? det er jo umenneskelig, og dessuten, 10milliarder er jo bare prisen på det nye marmorgulvet mitt....som selvsagt legges i store deler av den siste villa'n....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 jeg får ikke opp linken. men jeg tar det som en ære at mitt navn var det eneste som var verd og nevne :-) jeg er en glad laks i dag :-)
Sabina og gjengen Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 Det som står på linken er det som står under: Jeg ble ..... Det er en test på start.no. Huska ikke hvem fler som var med på villagreine:p
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 finner ikke jeg... ja ja.. er ikke så farlig. jeg kan ikke sammenlignes med treller uannsett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå