baby3### Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Har så lyst til å brodere en julekalender til vesla.. Er det vanskelig? Tenkte å kjøpe en ferdig pakke med det jeg trenger.. Er ikke noe flink til håndarbeid, så det er vel kanskje litt sent å starte nå.... Hadde vært moro å lage noe hun kan ha i maaange år fremover.. Noen tips?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 vanskelig er det ikke, men det tar TID... Kommer jo litt an på hvor store sting du broderer da. Hos Atelier Margrethe har dem mange fine kalendere, vet ikke nettadr deres dessverre, prøvde å lete den opp, men fant den ikke:-(
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Gå inn på www.margaretha.no - så se under webshop, jul. Så kalendere. Der er det en kalender med en snømann på - den er iallfall veldig lett å brodere... For det er store korssting i ullgarn, og du trenger ikke telle osv, for mønsteret er ferdig trykt på der du skal brodere..
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg broderer. Kjøpte et sett i november i fjor og tenkte at den skulle bli ferdig. Det ble den altså ikke. Ikke i nærheten en gang, hehe. Jeg begynte å sy igjen for en mnd siden. Håper å bli ferdig, men ser at det kan holde hardt denne gangen også... Er vel ikke uten grunn at folk fleiper med at det tar tre år å sy en slik!
baby3### Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2007 Oida, ja da ligger jeg vel litt tynt an. Har vært på den nettsida noen av dere refererer til, og der var det mye fint. Skal se på den med snømann på. Takk for tips:)
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 hvis du ikke velger den vanskeligste og største der klarer du det fint! du må regne med å bruke masse tid ja, men hvis du holder på nesten alle kveldene får du gjort masse! det går fort bare man kommer i gang.. lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå