Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg prøvde meg inne på Namsos-sidene, men der var det helt dødt, så jeg spør her: Er det noen av dere som har født ved Sykehuset Namsos? Hvordan var det? Var jordmødrene greie, møtte dere god behandling, fikk dere akupunktur, fikk dere bruke badekar, hvor lenge lå dere osv osv...? Hadde vært fint å høre fra noen med erfaring fra "min" fødeavdeling. Takker og bukker for alle svar! =)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Hei igjen Grete-mor! :-) Får svare jeg da! ;-) Jeg er kjempe fornøyd med behandlingen jeg fikk på Sykehuset Namsos. En god tid før terminen begynte jeg å slite med stadig tilbakevendende uvi'er og fikk da komme inn til gyn.vakthavende der på kveldstid, og han tok kjempegodt vare på meg, og beordret meg til å ta i mot en sykmelding. Jeg fikk også god oppfølging i etterkant av dette besøket. Jeg fikk tilbud om akupunktur, og brukte denne en god stund. Lå i badekaret, og fikk utrolig bra hjelp på alle mulige måter! Hadde mannlig jordmor, og han kan jeg anbefale til alle - utrolig flink! :-) Sier bare en ting: Gled deg - det blir sikkert et bra møte for deg også! :-)
Vårunge08 Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Hvis det ikke er flere enn en mannlig jordmor på Namsos, så er det kanskje tenåringseks'n til søstra mi. Atle. Husker ham som snill og grei, men, puh, glad jeg har valgt Levanger. - Vil ikke at 'kjentfolk' skal være med på fødselen min. )
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Hehe...kanskje ikke akkurat da man føler mest for å ha kjentfolk rundt seg, nei! Men har hørt flere som skryter veldig av han, skal visst være kjempeflink. Bare å krysse fingrene for at han er på vakt når det blir vår tur.... Noen som har andre erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå