Gå til innhold

Aurora, nå er kvelden kommet :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. er det nye forandringer, eller vil fortsatt noe skje løpet av fødselen.

Nå maser jeg fælt på deg, men vil ha lillegutt nå. Alle i familie og venner spør å grever så mye nå at jeg blir sliten..

Kommer lille Elias til oss løpet av natta/dagen?

110187

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser du forandring Aurora? noe må det jo være..:/ skikkelig deppa nå jeg.

Skrevet

Er du her enda..no må du på sykehuset og få han ut da.Har du vært på slik kontroll..overtidskontroll?

Skrevet

ja desverre om jeg kan si det slik.

skal på overtidskontroll i mårn, men vet ikke om de vil tøye/strippe meg litt slik at det settes igang, lillemann kommer jo til å bli så stor.

Har de siste dagene prøv masse kjærringråd som å gå tur, hoppe i senga, drukket bitter lemon, kanel og hatt sex, men ingenting har hjulpet på som at jeg får rier. desverre.

Sku ønske han kom nå.. er sliten å lei.

Bør ikke vært her nå, men så lenge jeg venter å venter går jeg her inne å plager dere stakar som har nok med andre å gjøre.

Krin følte at han ville komme på tirsdag og at jeg ville ha en fødsel på 4-5 timer, vet ikke om du ser det samme eller?

Skrevet

Du får jo sikkert en ultralyd der di ser hvor stor han er og er han alt for styr så setter de deg i gang.Får opp ingentingpå deg nå når jeg prøverog se.

Men en ting..de kjerringrådene er bare tull...vil jeg si.Ungen kommer når han er klar.

Skrevet

de blir ikke gjøre noe før til helga. da skal de vurdere, viss han ikke er kommet før da. Noe jeg tvile meget sterkt på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...