Gjest Sekretøsa Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Vi hadde sex i går, og på ettermiddagen begynte jeg og blø. Bare bittelitt, og helt friskt blod. tenkte kanskje han hadde kommet borti noe... men i natt har det bare rent og rent, og det gjør det enda. Har bytta bind sikkert 6 ganger i dag, og da har jeg brukt nattbind!! (hadde liggende fra renselsen etter fødsel) Ingen klumper, ingenting, bare rent friskt tynt blod... tidligere når jeg har brukt bind (bruker ikke det så ofte), så har det sjeldent kommet noe i bindet, men alt har liksom rent ut når jeg har vært på do. At jeg har klart og holde igjen på en måte... Det er 6 uker siden jeg fødte, så det kan jo være mensen, men den har aldri vært sånn før... :/
It's all about me Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Det er nok mensen ja. Er ikke uvanelig at den er ekstra kraftig den første gangen etter fødselen.
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Det er ofte at den første mens etter fødselen er rikelig. Jeg har hatt det sånn etter alle mine 3, men etter den første ble d vanlig mengde blødning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå