Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 I dag fant jeg venninnen min!!!!!!!!!!!! Politiet tok jo ikke saken særlig alvorlig, så i dag hadde jeg tenkt å dra å snakke med dem igjen...Men ca kl 08 i morges banket det på døren min og der stod venninnen min :-S Det var et grusomt syn, klærne hennes var revet opp og hun hadde blødd neseblod. Hun snakket ikke og var helt i sjokk stakkars. Jeg ble helt fortvilet men så fant jeg ut at jeg skulle kjøre henne til sykehuset... Hun sa ingenting men hun ble med og satte seg i bilen.. De tok i mot oss og jeg prøvde så godt jeg kunne å forklare det jeg visste. Vi kom inn på et rom og så måtte jeg hjelpe til å fylle ut litt papirer osv. Jeg ble satt opp som kontaktperson i alle fall, mer kunne ikke jeg gjøre. Jeg måtte avgårde på jobb... Det er utrolig ekkelt at hun ikke vil snakke, noe må jo ha skjedd, men på sykehuset sa de at det så ut som noe hun hadde gjort selv, og at hun nå etterhvert blir flyttet til en psykiatrisk avdeling (?) Synes at jeg får liten informasjon, men jeg vet jo at hun blir tatt vare på og det er godt å vite! Tusen takk for all støtte dere
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Huff, så bra at du ikke ga deg!! Flott at hun hadde deg, tenk om hun hadde blitt gående i lengre tid før det ble oppdaget?! Håper hun kommer seg når hun får litt hjelp! Såne venner som deg er gull verdt!! :-)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Ops, lenge leve skrivefeilene... "såne" skulle selvsagt være "sånne"!! ;-)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Du gode gud.. Det var godt ho kom til rette.Du må være en god venn for du har gjort alt etter boka!!!! Stor klem
ambumamma Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 har fulgt med på hele tråden din. drømte om dere i natt til og med. så godt at hun har dukket opp igjen og nå blir tatt vare på. håper virkelig hun får den hjelpen hun trenger og at hun forteller hva som har skjedd når hun orker det. All honør til deg som stod på og gjorde alt du kunne. Sånne som deg er det få av.
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Åååå,sååå godt at hun har kommet til rette..Du er en god venn! Håper hun får kjempe god oppfølging fra profesjonelle,sånn at du kan "bare" være den gode venninnen du er!!
Jelly Belly Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Så godt å høre!! Har bekymret meg for dere.. Skulle ønske jeg hadde en venn som deg!
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Så deilig at du fant henne! nei man får ikke så mye informasjon, men du kan få det av henne hvis hun ønsker å fortelle senere. men idet minste så har du funnet henne og hun får hjelp. det er jo det viktigste:D
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 Tusen takk dere :-D Blir helt rørt jeg over at så mange bryr seg! Jeg er så utrolig glad for at jeg fant henne og at hun er i live!!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 18. oktober 2007 #10 Skrevet 18. oktober 2007 så bra at hun kom til rette=) sa hun ingenting overhode????
Mc Mum Skrevet 18. oktober 2007 #11 Skrevet 18. oktober 2007 DU er en skikkelig god venn du!!!!!!!!:-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 18. oktober 2007 #12 Skrevet 18. oktober 2007 Å så fantastisk!!! :D:D!!! Venninnen din er fantastisk heldig som har deg til venninne ja! Håper virkelig at de finner ut hva det er som har skjedd med henne! Vær stolt over deg selv !!
mamman til karen elisabet. Skrevet 18. oktober 2007 #14 Skrevet 18. oktober 2007 Så fint at at ho kom til rett igjen. Alle skulle hatt en vennine som deg,som aldri ga opp. Håper det går bra med ho. Å fortsett med å vær en god vennine for ho trenger deg nå.
trollemor med hybelboer Skrevet 19. oktober 2007 #15 Skrevet 19. oktober 2007 Uff, stakkars jente, jammen godt hun har en så god venninne som deg, håper nå hun får den hjelpen hun trenger og at hun kan komme seg litt igjen, god du ikke gav deg da!! og kjent å høre at hun kom til rette i allefall... selv om det virker som hun har vært igjenom noe grusomt!!
dritgrei hei hei! Skrevet 19. oktober 2007 #16 Skrevet 19. oktober 2007 åhh det var bra, nå ble jeg glad - og skremt på samme tid. Hva har skjedd, noe har jo skjedd stakkars jente!!! Men hun har ommet, og hun kom til deg - det sier mye om hvem dere er for hverandre. Hun visste nok at du lette etter henne! Så flott at hun får hjelp!! Venner som deg er av den fantastiske sorten! God klem til deg, og tusen ønsker om gode ting for venninnen din!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 19. oktober 2007 #17 Skrevet 19. oktober 2007 God hun endelig kom til rette. Og forferdelig skremmende at politiet ikke hjalp til... Håper alt ordner seg for henne. Godt hun har en sånn fantastisk venninne som deg. =) Mange varme klemmer til deg! Og alle gode ønsker for venninna di.
Teltpluggen Skrevet 19. oktober 2007 #18 Skrevet 19. oktober 2007 Det var godt å høre! Kjempebra at hun får hjelp:) Sånne venner som deg skulle alle hatt! Ting kunne jo gått MYE verre! Flott at hun har deg i alle fall, og at hun nå får den hjelpen hun trenger:)
smuppemor Skrevet 19. oktober 2007 #19 Skrevet 19. oktober 2007 Så bra for henne også at hun vet hun kan stole på deg! Er jo tydelig når hun kommer på døra slik, ikke i stand til å si noe, og du gir henne den hjelpen hun trenger! Du er fantastisk!!!
cecan24 Skrevet 19. oktober 2007 #20 Skrevet 19. oktober 2007 skal bare dytte dette litt. noen som leter etter innlegget :-) må bare føye meg etter de andre. Du er helt fantastisk
isprinsessan Skrevet 19. oktober 2007 #21 Skrevet 19. oktober 2007 ÅÅÅ så herlig å lese, selv om hun sikkert har det veldig töft nå og vil ha det en stund framover har hun jo deg....:-) Det var meg som hadde en venninne som var savnet i India, nå endte jo det også bra. Men et råd, ikke mas på henne med at hun må fortelle hva som har skjedd. Men tilby å väre der for henne når hun er klar for det. At hun har deg som god venn vet hun jo i og med at det var deg hun kom til når hun ville få hjelp!!!!! Fortsett å väre den gode vennen:-) Min venninne syntes det var utrolig töft å prate om ting hun hadde sett. Det er bare bruddstykker jeg vet, men det er ok, viktig for henne å vite det også. Klem
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #22 Skrevet 19. oktober 2007 Må bare si tusen takk igjen jeg dere for råd og gode tanker. Er helt herlig at så mange bryr seg, og at det finnes så mange gode mennesker :-) Var på besøk hos henne i dag, og hun sa ikke så mye, bare at hun var kjempeglad for at jeg hjalp henne. Jeg sa til henne at hun ikke trengte å fortelle, men at jeg er der når som helst hvis hun trenger meg. Da ble hun så glad, tror virkelig at hun trengte å høre det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå